„Aston Martin” pasirašė su „Red Bull” rėmėjo sutartį ir dabar tampa pačiu stambiausiu jų rėmėju.

Christianas Horneris paklaustas, kas laukia jo vadovaujamos komandos ateityje atsakė: „Ateitis jau čia”.

Kai kurie šaltiniai jau pradėjo daryti išvadas, kad nuo 2021 metų „Aston Martin” ruošiasi tiekti variklius austrų ekipai.

Reklama

„Mes mylime F1, tai yra labai gerai mūsų prekybiniui ženklui”, – sakė „Aston Martin” vadovas Andy Palmeris. „Mūsų bendradarbiavimas su „Red Bull” tobulėja, mes žiūrime ne tik kaip pagaminti super automobilį, bet ir plėsti bendradarbiavimą Formulėje 1.

Viskas gaunasi natūraliai, kai stengiesi nuveikti kuo daugiau. Kiek daug mes dirbsime kartu priklausys nuo susitarimų…

Kita vertus, 2021 metais keisis taisyklės dėl variklių. Mes esame variklių gamintojai ir jei taisyklės pasikeis teisinga linkme – sumažės gamybos kaina ir tokia kompanija kaip mes galėsime sau leisti gaminti variklį – mes gaminsime variklį. Mes norėtume būti nepriklausomi „Red Bull” variklių tiekėjai. Šiuo metu mes esame rėmėjai, bei kuriamų technologijų partneriai, gal tai dar kažkiek išaugs, tačiau kiek tai augs priklausys nuo F1 taisyklių”, – sako Andy.

„Aš esu Formulės 1 fanas nuo tos akimirkos, kai mane tėtis būnant mažą nusivedė į Silverstouną. Visgi žengti į F1 kaip variklių gamintojui nereikėtų vadovautis tik emocijomis. Tai turi būti nuspręsta, jei tai bus naudinga verslui.”

Tiesa, situaciją kiek kitaip komentuoja Helmutas Marko.

Reklama

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia