Pagal „Honda” reglamentą Yusuke Hasegawa privalo trauktis iš užimamo posto šių metų pabaigoje, žinoma „Honda” jo neatleidžia, bet F1 padaliniui jis nebevadovaus.

Didžiausias iššūkis Hasegawai šiemet buvo variklio galios trūkumas, nepatikimumas ir visa tai nuvedė į jų skyrybas su vienintele kliente Formulėje 1 – „McLaren”.

Prieš pradedant naują partnerystę su „Toro Rosso” japonų gamintojas išplatino pranešimą apie pokyčius jų valdančioje struktūroje.

Reklama

Yusuke buvo atsakingas už variklių tobulinimą bei operacijų valdymą lenktynių metu.

Dabar ši pareigybė skeliama pusiau ir visa tai dirbs du skirtingi žmonės. Toyoharu Tanabe dabar styguos visas bandymuose ir lenktynėse reikalingas operacijas. O už variklių gamybą ir tobulinimą bus atsakingas Yasuaki Asaki.

Tanabe „Honda” dirba nuo 1984, tai pat jis turi F1 patirties, mat buvo Gerhardo Bergerio inžinieriumi „McLaren”, ir vyriausiuoju Jensono Buttono inžinieriumi „BAR” komandose. Taip pat jis yra dirbęs ir Indycar serijoje.

Hasegawa, kuris šias pareigas perėmė iš Yasuhisa Arai 2016 metais, nebedirbs prie jokio F1 projekto, bet bus vykdomasis vyriausiasis inžinierius.

„Honda” teigimu, jis panaudos savo įgytą patirtį Formulėje 1 ir dirbs su įvairiais tyrimais bei projektų tobulinimais, kurie bus masiškai naudojami ateityje.

Visa trijulė savo naujose pareigose dirbti pradės nuo sausio 1 dienos.

Japonų gamintojo manymu, Hasegawa pareigybių padalinimas dviems žmonėms leis greičiau ir efektyviau spręsti kilusias problemas.

Reklama

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia