
Nepaisant to, kad Prancūzijos trasoje aptarnavimo zonos greitis buvo sumažintas, Toto Wolffas sako, kad reikėtų užtikrinti ir mechanikų saugumą.
Šį savaitgalį FIA lenktynių direktorius Charlie Witingas aptarnavimo zonoje sumažino greitį nuo 80 km/h iki 60 km/h.
Tai buvo padaryta dėl itin siauro kairiojo posūkio, kurį lenktynininkai turi įveikti važiuojant į aptarnavimo zoną visiškai šalia „Mercedes“ garažo.
Kadangi lenktynėms yra numatomas lietus, T. Wolffas įsitikinęs, kad dar ne viskas yra padaryta dėl saugumo užtikrinimo. „Mercedes“ vadovas rėmėsi neseniai įvykusiu incidentu Hungaroringe per DTM lenktynes, kai buvo sužaloti aptarnavimo zonos darbuotojai.
„Esame matę siaubingų incidentų su baisiais sužalojimais, kai mašinos dėl akvaplaningo skrieja tiesiai į žmones ir visą aptarnavimo zonos techniką“, – sakė T. Wolffas.
„Rytoj numatomas lietus, todėl įvažiavimas į garažus mums kelia nerimą. Tačiau šimtu procentų pasitikiu Charlie ir jo vyrukais, kurie sumažino greitį ir tikiuosi, kad to užteks.“
„Tačiau mes turime duomenis iš Budapešto, kai Edorado Mortara ir Lucas Aueris įvažinėjo į aptarnavimo zoną, jų greitis buvo tik 40 km/h. Nesvarbu kokiu greičiu važiuoji, akvaplaningas vistiek padaro savo.“
„Išvažiavimas iš garažų irgi nėra puikus, kadangi jis yra absoliučiai lenktyninėje trajektorijoje. Kitais metais tikrai bus ties kuo padirbėti.“