Toto Wolffas: pralaimėjome ne dėl strategijos, o tempo trūkumo

0
mercedes toto wolff niki lauda

„Mercedes” komandos bosas Toto Wolffas sako, kad jo komanda pralaimėjo lenktynes „Ferrari” komandai dėl žemo tempo, o ne dėl strategijos.

Sebastianas Vettelis laimėjo Australijos GP beveik 10 sekundžių skirtumu atitrūkęs nuo Lewiso Hamiltono. Britas buvo pakviestas apsilankyti aptarnavimo zonoje ankščiau nei vokietis, iš pradžių buvo manoma, kad tai teisingas sprendimas, tačiau vėliau paaiškėjo, kad tai buvo didelė klaida. Lewisas užstrigo už „Red Bull” piloto, o Sebastianas Vettelis laimėjo daug laiko bei, pats pabuvojęs aptarnavimo zonoje, iš jos išvažiavo priekyje brito ir Maxo Verstappeno, kuris buvo L. Hamiltoną užlaikęs. „Mercedes” teigė Lewisą Hamiltoną pakvietę ankščiau, nes padangos nebeturėjo sukibimo ir komanda turėjo nedidelį pasirinkimą, nes S. Vettelis jau buvo priartėjęs DRS atstumu.

Reklama

„Ferrari” buvo greitesni, Sebastianas tiesiog prilipo prie Lewiso galo, mes spaudėme kiek galėjome, tačiau nepavyko atitrūkti. Buvo rizika, kad „Ferrari” stos ankščiau ir bandys mus aplošti, žinojome, kad padangos daugiau nebelaikys ir tai privertė mus priimti sprendimą, kuris leistų išvengti tokio scenarijaus. Tada mes išvažiavome už Maxo, kuris važiavo savo lenktynes ir taip mes pralošėme.”

„Tiesą sakant, mes galvojome… ar tikėjomės, kad Maxas važiuos į aptarnavimo zoną ankščiau, taip Lewisui suteikdamas šviežio oro ir švarų kelią. Tai buvo kintamasis, kuris veikė prieš mus.”

„Po lenktynių labai lengva viską peržvelgti ir pasakyti ką buvo galima padaryti geriau. Tačiau mes tiesiog nebuvome pakankamai greiti. Todėl Sebastianas nusipelnė laimėti šias lenktynes.”

„Jeigu pažiūrėtume atgal, ką galėjome padaryti geriau, matytume, kad buvo galima pasielgti kitaip. Ar to būtų užtekę, kad laimėtume? Nežinau… Sebastianas būtų bandęs stoti ankščiau ir viskas galėjo baigtis lygiai taip pat. Mums reikia išsiaiškinti, kodėl mūsų tempas buvo toks žemas lenktynių pradžioje ir kodėl nepavyko jo pagerinti esamomis sąlygomis.”

Toto Wolffas atskleidė, kad sprendimas apsilankyti aptarnavimo zonoje ankščiau buvo priimtas ir dėl Lewiso Hamiltono nusiskundimų dėl ultra minkštų padangų darbo.

„Esu įsitikinęs, kad šios padangos turi labai siaurą darbinį diapazoną. Norint gero padangų darbo, privalai pataikyti į tas ribas. Jeigu esi žemiau šių ribų, tavo tempas krenta. Toks yra skirtumas nuo praėjusių metų ir mums reikia viską iš naujo sukalibruoti, kad suprastume, kaip jos dirba.”

Reklama

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia