T.Wolffas: F1 sugrįš į savo vėžes, kai „Ferrari” ir „Red Bull” pasivys „Mercedes”

0
lenktyniauti
@tecnicaformula1.com
@tecnicaformula1.com
@tecnicaformula1.com

Jau trečias sezonas iš eilės kai dominuoja viena komanda, šiemet pirmąją starto juostą ir vėl beveik visada užima abi sidabrinės strėlės, bet konkurentai arčiau nei bet kada. Jau trečias etapas iš eilės, kai kvalifikacijoje užfiksuotas greičiausias laikas „Mercedes” pilotų nėra didesnis nei pusė sekundės nuo artimiausio varžovo iš kitos komandos, o praeitame Monako etape, pirmąją vietą netgi užėmė „Red Bull” atstovas.

„Mercedes” komandos vadovas Toto Wolffas mano, kad dabar, kai atstumai nėra tokie dominuojantys tarp pirmųjų 3 komandų, Formulė 1 grįžta į tai, dėl ko visada buvo įdomi senaisiais laikais. Šiam sportui būtina artima kova, jei norima, kad ir toliau nekristų žiūrovų skaitliuko parodymai.

Reklama

Pažiūrėjus tik sausą statistiką, matome kad iš 38 lenktynių pernai ir užpernai „Mercedes” komanda nugalėjo net 32, o šiemet nugalėjo 5 etapuose iš 6 įvykusių. Ir didelis klausimas, kaip būtų pasibaigusiosios lenktynės Ispanijoje, jei pirmuosiuose posūkiuose nebūtų susidūrę ir dėl to pasitraukę iš lenktynių abu „Mercedes” lenktynininkai. Tačiau stebintiems lenktynes matoma, kad sidabrinių strėlių bolidai neturi daugiau nei sekundės pranašumo, kaip turėjo 2014 metais, tad nors komandinėje įskaitoje „Mercedes” atsiplėšusi saugiu atstumu nuo likusių, konkurentai panašu yra arčiau nei bet kada, tad nuleisti rankų ir dabar karūnuoti čempionais „Mercedes”, bei vieną jų pilotų asmeninėje įskaitoje, anksti.

„Mes grįžtame į tai kas normalu. Mes buvome labai laimingi, kad du metus iš eilės buvome tiesiog dominuojanti komanda. O dabar pažiūrėkime, ką matome dabar – ogi tai, kad atstumai tarp pirmųjų 3 komandų labai greitai nyksta. Dėl to mes čia visi ir esam. Mano nuomone, dabar yra tiesiog normali situacija.”,- sakė Toto.

Kanadoje labai svarbi automobilio variklio galia, tad akivaizdu, kad „Ferrari” yra tikrai arti tos formos, kurią demonstruoja „Mercedes”.

„Pernai mūsų pajėgumai skyrėsi maždaug puse sekundės viename rate. Ši trasa yra labai jautri galios santykiui, bet tuo pačiu negailestinga padangoms. Šeštadienį svarbiausia pataikyti į tą temperatūrų tarpą, kuriame padangos veikia puikiai. Ar mūsų užfiksuotas laikas yra reprezentatyvus? Teoriškai turbūt taip, 1:12.6s „Mercedes” ir 1:12.9s „Ferrari” bet čia tik žiūrint statistiškai. Visa šitai netenka prasmės. Mes matome, kad jie atsilieka tik dviems dešimtosiomis, tad snausti neturime kada.”,- baigė Wolffas.

 

Reklama

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia