Po pirmos dienos bandymų Ispanijoje Sebastianas Vettelis sako, suprantąs kodėl „Pirelli“ atvežė kitokias padangas į Ispaniją, nes ir „Ferrari“ būtų buvę sunkiau.

Ispanijoje ir dar dviejuose etapuose šiemet „Pirelli“ pakeitė padangos struktūrą, tam, kad būtų išvengta perkaitimų ir įtrūkimų.

Kai kas pradėjo skleisti gandus, mat toks žingsnis yra žengtas tik „Mercedes“ gelbėjimui. Po pirmos dienos bandymų S. Vettelis sako, kad dabar jam viskas aišku, jog čia ne jokie susitarimai tarp konkurentų ir padangų gamintojo.

Reklama

„Viskas tiesiog akivaizdu“, – sako vokietis. „Paprastai tokių sprendimų niekaip nepatikrinsi, tačiau šį kartą situacija visai kitokia. Po pirmos dienos mums kuo puikiausiai matyti, kad sekmadienį su įprastinėmis padangomis mums, greičiausiai, būtų kilę dar daugiau problemų.“

„Mano nuomone tai buvo teisingas sprendimas, o kad padangos mums dilo greičiau nei kitiems yra mūsų problema.“

Šiandien „Ferrari“ bolidą vairuos Antonio Giovanazzi, Sebastiano nuomone vakar dalyvauti bandymuose buvo labai svarbu, nes buvo galima pamatyti ir įsitikinti kas ir kodėl buvo negerai sekmadienį.

„Bandymai yra labai gerai, dabar mes galime palyginti duomenis. Po vakar dienos mums kilo keletas minčių dabar teriekia jas realizuoti.“

„Mums labai pasisekė su bandymų data. Savaitgalis mums buvo blogas, mes buvome per lėti. Na gal ne tiek lėti, kiek mes niekaip nesugebėjome suvaldyti padangų darbo.“

 

Reklama

5 Komentarai (-ų)

  1. Iki Ispanijos Ferrari bolidas su senomis padangomis susidorodavo puikiai, daug geriau nei pagrindiniai konkurentai. Kas pasikeite Ispanijoj? Ferrari nauja bolida sukure, kad senos gumos staiga butu visai nebedirbe, nors iki tol dirbo be priekaistu? Nesukure. Tik nereikia apie isskirtines trasos charakteristikas, nes iki tol skirtingo tipo trasose vaziavo puikiai. Pripazintu, kad komanda susimove ir taktiskai gauna nuo konkurentu i vienus vartus, bet reikia padangoms viska nurasyti.

    • o tai mersai iki šiol niekaip nesusitvarkė ir tik pyst susitvarkė taip, kad ferrariui po 1.5 sekundės per ratą įvežė lenktynių rėžimu. Tai jie gal sukūrė naują bolidą, nesukūrė, tai kam tada nurašyti, Lewisas su Bottu rado stebuklingą mygtuką po greičio pedalu? 😀 aišku niekas nepradės spaudai vardint kas kaip ir kur tiksliai buvo, na bet jie mes negalim tikėt nors truputį tuo, ką sako tie kurie ten yra ir dirba, tai tada kuo tikėt? jei Monake Mercedes nulėks taip kaip Ispanijoj, tada kaltos ne padangos ir ne jokia trasa, bet jei visgi Ferrari galės kovot kaip lygūs tiek dėl pole tiek dėl pergalės, tada reiškiasi lyg ir padangos turėtų būti kaltos

    • Tai Mersam senos padangos netiko, naujos – tiko puikiai, Ferrams senos tiko puikiai, bet naujos nelabai. Koks tikslas kaltinti senas padangas, kurios tiko? Va cia ir nera logikos, kaip staiga senos gumos tapo blogos, nors iki tol puikiai dirbo. Bolidas tai nebuvo perkurtas.

    • nu nes bandymu metu žiemą jos trūkinėjo (blister) tai jei minusinėj temp trūkinėjo, tai prie +40 asfalto dar labiau. o dabartiniuose bandymuose matyt seno tipo padangas davė, todėl vettelis ir pamatė kas ir kodėl?

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia