S. Vettelis: nebuvo įmanoma nestoti antrą kartą

7
sebastian vettel

Sebastianas Vettelis tikina, kad „Ferrari“ neturėjo kitos galimybės, kaip tik atlikti sustojimą antrą kartą, kadangi jo padangos dėvėjosi greičiau nei kitų lenktynininkų.

Vokietis prarado antrą vietą Ispanijos GP lenktynėse, kai „Ferrari“ jį pakvietė į aptarnavimo zoną antrąjam sustojimui, kai jo konkurentai laikėsi vieno sustojimo taktikos.

Reklama

S. Vettelis pabandė pasinaudoti virtualaus saugos automobilio stadijos teikiamais pranašumais ir sumažinti prarasto laiko kiekį. Tačiau vokietis aptarnavimo zonoje praleido penkias sekundes, nes turėjo praleisti atvažiuojantį Sergio Perezą.

Tai reiškė, kad jis išvažiavo už Maxo Verstappeno, kuris iškovojo trečią vietą ant podiumo.

„Nebuvo įmanoma važiuoti iki lenktynių galo su vienu sustojimu“, – sakė S. Vettelis.

„Mūsų padangų dėvėjimasis buvo žymiai didesnis nei kitų komandų. Dabar atrodo, kad reikėjo elgtis kitaip ir viskas atrodo blogai, tačiau tai buvo teisingas sprendimas.“

Spėliojama ar pakeista „Pirelli“ padangų struktūra turėjo didelės ir neigiamos įtakos „Ferrari“ tempui, o „Mercedes“ suteikė didelį pranašumą.

„Ferrari“ lenktynininkas sako, kad padangų pakeitimai jiems kelia daugiau problemų nei kitiems, tačiau viskas yra komandos rankose ir jie turėtų pasirūpinti, kad šios padangos veiktų likusiose dvejose lenktynėse.

„Sunku pasakyti, kaip būtų buvę be šių pakeitimų, tačiau tikriausiai tai padarė daugiau žalos mums nei kitiems.“

„Bendrai žiūrint – savaitgalis pakankamai neblogas, mums tereikia suprasti, kaip veikia šios padangos.“

„Jeigu neklystu, šiuos mišinius naudosime Prancūzijoje ir Didžiojoje Britanijoje, todėl reikia šias problemas kuo greičiau išspręsti.“

Reklama

7 Komentarai (-ų)

  1. Tai gal kiekviena komanda praso pakeist padangu sudeti kas kelis etapus.Nauja taisykle bus.
    Keista,kad pirelli sutiko,nes visiem vienodai buvo suteiktos salygos.Mersai zaidzia nesvariai.

  2. Teisingai kalba Vettelis, juk Bottas su Verstappenu jau buvo priartėję koviniu atstumu, tai turėjo keist, kitaip ir nuo Strollo turbūt būtų gavęs. O jei rimčiau, tai išsidūrė Ferrai, mersų mechanikus atsistojusius pamatę, bet negi pripažinsi, tai pilotas turi atmazus mėtyt, nors iki pat keitimo Bottas nei kiek neartėjo ir Vettelis tuo pačiu komplektu galėjo drąsiai važiuoti toliau. Kol tokie strategai strateguos taktikas, tol jokie titulai nesišviečia.

  3. padangų struktūros pakeitimai jau buvo paskelbti senokai, dar balandį, o kodėl tai daroma buvo paaiškinta. Monake bus senos padangos ir Ferrari turėtų atrodyti daug geriau, gal. O dėl taktikos, tai Vettelio greitis pakilo po sustojimo, tik kad čia lenkti neįmanoma, beveik, o už Verstappeną jis buvo vos 0.4 sek greitesnis, kartais net prasileisdavo. Visa bėda, kad reikėjo praleist Perezą, būtų išlėkęs prieš Maxą ir viskas. Be to, niekaip kitaip dėl pergalės jie negalėjo net svaigti pakovot, čia buvo vienintelis šansas, bet ir tas nepasiteisino, tad nėr čia ko verkt kamputyje 🙂

    • Va tame ir esmė, kad su senesnėm padangom ir aplūžusiu sparnu Maxas buvo greitesnis, va čia tai paradoksas. Vettelis turėjo beveik saugią antrą vietą, tereikėjo nieko nedaryt arba kartot Botto taktiką (jei jis būtų ką daręs). Koks tikslas eit vabank sezono pradžioje, kai dar krūva etapų likę? Ką, titulas šiandien sprendėsi? Nebuvo ko prarast, kad reikėjo tokias nesąmones daryt? Dabar patys atidavė garantuotą podiumą, kas sezono gale gali brangiai kainuot. Ką Vettelis iškovojo starte, tą „strategai” prašiko vėliau. Italai yra italai.

    • tai ta prasme „prašikti” viską sezono gale, kai jau pasitaisyt nėr kada yra geriau nei pradžioj? nu aš nesutikčiau.

    • Vettelis tiek Baku, tiek Ferrari Barselonoj rizikavo, ejo vabank ir prarado kruva tasku. Ar verta taip nepamatuotai rizikuot, kai dar viskas pries akis? Protingi zmones taip rizikuoja, kai jau sprendziasi titulas ir nera ka prarast – arba, arba, o ne lygioj vietoj pagrindiniams konkurentams taskus dalina

    • protingi žmonės būna dviejų tipų, jei Baku ir Ispanijoj būtų paėję, tai dabar Vettelis būtų gerokai priekyje Lewiso ir tada jau gale sezono, galėtų nerizikuoti aklai, kaip kad pernai Meksikoj, kai Maxas žinojo, kad gali lyst naglai, nes nei LH nei SV nenorės rizikuoti. Mano manymu daug geriau rizikuoti dabar, kai situacija dar ištaisoma.

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia