Naujiesiems variklių gamintojams Formulės 1 vadovybė žada taisyklių išimtis

Tiems variklių gamintojams, kurie į sportą ateitų nuo 2020 metų, Rossas Branwnas žada lengvesnį kelią sporte.

„Honda“ į sportą grįžo 2015, kaip variklių gamintojas, nuo tos dienos „McLaren“ komanda kenčia nuo variklio nepatikimumo bei galios trūkumo. „Honda“ nuo pat pradžių pasirinko netinkamą variklio koncepsiją, o keisti ją draudžia taisyklės.

Reklama

Formulės 1 valdyba mano, kad likę variklių gamintojai sporte sutelpa į 0.3 sekundės. Tiesa „Red Bull“ mano, kad „Renault“ deficitas prieš „Ferrari“ ir „Mercedes“ yra apie 0.8 sekundės. Kaip bebūtų „Honda“ greitis ypač kvalifikacijos metu yra dar didesnis.

„Nuo 2020 bus naujos taisyklės, mes turime numatyti, kad ateinantiems naujiems gamintojams gali reikėti papildomų palengvinimų“, – sakė Brawnas.

„Jei bus liekama prie taškų tobulinimo sistemos, tada naujam variklių gamintojui turi būti jų duodama daugiau keletui pirmųjų metų. Tikrai yra kelių kaip galima būtų paskatinti gamintojus ateiti į F1“.

„Dabartinės jėgainės yra tobuli inžinerijos pavyzdžiai, deja, kaip rodo karti patirtis, naujam gamintojui atėjus į sportą sunku konkuruoti“.

„Mes nenorime padaryti visko, kad būtų per lengva, bet norėtume, kad gamintojai galėtų ateiti, garbingai dirbti ir per tris sezonus tapti konkurencingu varžovu“, – baigė interviu Rossas.

Reklama
Prenumeruoti
Pranešti apie
guest
5 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Engineer
Engineer
2017 13 liepos 09:51

Taškų (token’ų) sistemos tikrai nereikia, tai visiška nesamonė. Geresnis pasiūlymas būtų suteikti naujiems gamintojams daugiau bandymų dienų, bet naudojant bandymų automobilį, o ne tam sezone naudojamą.

Praeivis
Praeivis
Admin
Reply to  Engineer
2017 13 liepos 09:59

Man tai išviso keista, kad tie tokenai buvo įvesti, kai buvo deklaruojama, kad norim variklius apdaryti kuo efektyvesnius, mažiau gendančius ir t.t. tai Honda atėjusi su prastu varikliu negalėjo jo pagerinti

Kubietis
Kubietis
Reply to  Praeivis
2017 13 liepos 10:59

Jei gerai pamenu, tai pasirodžius naujiems varikliams, juos buvo uždrausta tobulinti sezono metu. Bet Ferrari rado spragą taisyklėse, todėl buvo įvesti tokenai. O kalbant apie naujus variklių gamintojus, tai Moto GP kažkokia ten sistema įvesta, nelabai domiuosi tomis varžybomis, bet komandos suskirstytos lyg ir į kelias grupes: gamintojai, naudotojai ar kažkas panašaus. Kad ne gamyklinė komanda turi daug daugiau privalumų tobulinimui. Bet sezono metu užėmę aukštas vietas, praranda privilegijas ir kovoja tomis pačiomis sąlygomis, kaip gamyklinės. Gal ir principas kitoks, bet F-1 galėtų kažką tokio padaryti, kad praėjusios sezono pirmos trys komandos lyderės turėtų mažiau lankstumo, nei likusios, kad ir padangų pasirinkime (būtų duodami du skirtingi komplektai vietoj trijų, o gal pačio minkščiausio negautų), variklių, kitų komponentų naudojimui, vėjo tunelyje mažiau laiko. Nes dabar jau kelinti metai važiuoja tos pačios trys komandos.

Engineer
Engineer
Reply to  Praeivis
2017 13 liepos 11:24

Token’ų paskirtis buvo riboti išlaidas variklių tobulinimui: jei turi ribotą kiekį leidžiamų atnaujinimų, mažiau išleisi. Realybėje tai neveikė, tad logiška, kad galiausiai ši sistema buvo panaikinta.

Praeivis
Praeivis
Admin
Reply to  Engineer
2017 13 liepos 17:54

Niekaip ir negalėtų sukontroliuot manau, gamyklose vistiek leidžia pinigus, nesvarbu, kad tų tokenų neturi, manau, kad vistiek nesėdi rankų sudėję, o bando kažką teigiamo padaryt.