Buvęs „Mercedes” komandos vadovas Rossas Brawnas pagaliau atsitraukė nuo tylos ir papsakojo apie įvykius kodėl paliko vokiečių komandą.
Rossas Brawnas paliko „Mercedes” 2013 metų pabaigoje, prieš prasidedant šios komandos dominavimui Formulėje 1. Komanda jau yra iškovojusi 3 konstruktorių titulus, o Lewisas Hamiltonas iškovojo du pasaulio čempiono titulus, labai nedaug trūksta, kad trečias iš eilės titulas atitektų „Mercedes” pilotui.
Greitai pasirodys knyga, kuri vadinasi „Total Competition: Lessons in strategy from Formula 1„, šią knygą parašė buvęs „Williams” komandos vadovas Adamas Parras, o knygoje R. Brawnas atskleidžia, kad jis paliko „Mercedes” todėl, kad daugiau nebegalėjo pasitikėti Toto Wolffu ir Niki Lauda.
Jis rašė: „Komandoje nutiko taip, kad man buvo paskirti žmonės, kuriais aš negalėjau pasitikėti. Niekada tiksliai nežinojau, ką jie bandys nuveikti. Turiu mintyje, kad Niki [Lauda] man pasakys vieną dalyką, o vėliau aš girdžiu, kad jis kalba visai kitaip. Taigi aš pradėjau turėti reikalų su žmonėmis, kuriais aš negalėjau visapusiškai pasitikėti.”
Buvęs „McLaren” komandos technikos direktorius Paddy Lowe buvo pakviestas į komandą ir pasirašyta sutartis be R. Brawno žinios, nors pastarasis buvo komandos vadovas ir atsakingas už sporto, technikos ir lenktynių reikalus.
„Tada anksti 2013 metais, atradau, kad Paddy Lowe buvo pakviestas į komandą ir sutartis su juo buvo pasirašyta Štutgarte. Kai pasikviečiau Toto ir Niki pasiaiškinti, jie kaltino vienas kitą. Pasikviečiau juos, kad tai išsiaiškinčiau, o jie kaltino vienas kitą. Aš nebegalėjau pasitikėti šiais žmonėmis, aš nemačiau ateities, nebent būčiau su jais kariavęs ir juos išmetęs. Nemačiau ateities su žmonėmis, kurie nėra patikimi.”
„Manau, kad visa ši komplikacija atsirado todėl, kad Toto ir Niki tapo akcininkais, kas buvo pakankamai įdomus sprendimas iš „Mercedes”. Niekada taip ir nesupratau tokio sprendimo esmės. Jų vizija buvo tokia, kad jie norėjo valdyti, o valdant ir būnant akcininkais jie įgaus daugiau pagarbos iš komandos.”
Rossas Brawnas užsiminė nežinojęs iki 2005 metų, kad „Ferrari” komanda turėjo slapčia suteiktą veto teisę.
„Nežinojau, kad mes tada turėjome veto. Mes jos nenaudojome ir manau, kad Jeanas [Todtas] niekada nebūtų jos naudojęs, nes mes žinojome, kad tai yra neteisinga.”
Na, visi išmesti iš darbo sako, kad „patys išėjo”. 🙂 Ir dar priežasčių „įtikinamų” sugalvoja, kodėl „išėjo” 🙂
Netikiu, kad jis galėtų taip primeluoti 🙂 manau greit išgirsime naujienų ir iš kitos pusės 🙂
Tai aš nesakiau, kad jis melavo, jog nesutarė su Lauda ir Wolffu, aš tik sakau, kad ne pats nusprendė trauktis, o pagrindiniai „Mercedes” akcininkai (Dieter Zatsche ir co) privertė trauktis. 🙂
Gali buti, bet juk gali buti ir saziningu zmoniu, kuriems tokie darabo principai nepriimtini
Kiekvienoj darbovietėj būna intrigų, čia normalu. Turėjo šiltą vietą, gerą algą ir nusprendė išeit dėl ale principų? Neįtikina. Tiesiog prasidėjo trintis ir pagrindinis akcininkas nutarė aukot Brawną, o ne Laudą su Wolffu.
Visko gali buti, bet negaleciau uztikrintai kalbeti, nes tiesiog nezinia kaip ten viskas tiksliai buvo toje situacijoje. Manau, kad tavo versija irgi imanoma
Beje, nesu nei Wolffo, nei Laudos fanas. Kalbant apie Laudą, tai seniokas apskritai ne savo rogėse sėdi ir nelabai aišku, ką jis ten realiai veikia ir kokią naudą komandai duoda 🙂
Jis filtras turbut tarp vairuotoju ir vadovu. Pats taip sako, kad visada kalbasi su pilotais, ir dar kalbasi ju kalba, kad isiaiskintu problemas…
Nu tada sitas filtras jau labai uzsiterses ir prastai filtruoja, nepamaisytu pakeist 🙂
Nu amzius tikrai daro savo, nenuvertinant zmoniu, bet kartais buna geriau eit i pencija 😀
va va Laudos nauda tai komandai nlb suprantama, o dėl brawno, na jei esi komandos vadovas ir nežinai, kad naujas technikos direktorius priimtas, čia jau spyris iš visų aplink, ne tik toto ar nikis kaltas, čia jau visi, nes komandos vadovas turėtų siūlyti tokias kandidatūras arba pasisakyti ką jis mano apie vieną ar kitą specialistą ar jis tiktų komandai ir jos varomai politikai… čia jau labai rimti politiniai žaidimai ir nenuostabu, kad po tokių poelgių nusprendi eit iš tokios komandos, o kodėl jis nusprendė išvis nešt skudurus iš f1 jau čia jam vienam žinoma