„Renault” tikisi tapti dar labiau konkurencingesni prieš „Ferrari” ir „Mercedes” įdiegdami naują variklio rėžimą, kuris būtų naudojamas kvalifikacijoje.
„Renault” variklius naudojanti „Red Bull” yra nuolat paliekama už nugaros trečioje kvalifikacijos dalyje esant sausam orui. „Ferrari” ir ypatingai „Mercedes”, turi tokį rėžimą, kuris ženkliai padidiną variklio galią.
Prancūzų komanda savo dėmesį stengiasi nukreipti į kvalifikacijos nustatymus, kadangi lenktynėse jų jėgos agregatas rodo ženklus, kad kovoti su lyderiais yra įmanoma.
„Mes vejamės progresyviai ir manau, kad „Renault” variklis tampa labai geras lenktynių rėžime. Tačiau tikrai mums kažko trūksta kvalifikacijose”, – sakė Cyrilas Abiteboulas.
„Visada reikia išlaikyti balansą tarp saugaus ir agresyvaus valdymo, o kai turėsime daugiau potencialios galios, tada galėsime būti agresyvesni šeštadieniais.”
„Tai yra mūsų planuose kitiems metams ir galvojame, kad taisyklės mums leis sumažinti bet kokį deficitą, kurį šiuo metu patiriame šeštadieniais.”
„Viskas atrodo pozityviai, todėl manau, kad tai turėjo įtakos „McLaren” norui dirbti su mumis ateinančius tris metus.”