„Renault“ nesureikšmina kalbų apie atnaujinto variklio specialų rėžimą

0
nico hulkenberg renault

„Renault“ neusreikšmina „vakarėlio“ rėžimo savo variklio atnaujinime ir sako, kad jie patobulėjo, tačiau dar labai toli iki to, ką turi „Mercedes“.

Nors „Renault“ sumažino atsilikimą nuo „Mercedes“ ir „Ferrari“, tačiau sekmadieniais komanda vistiek finišuoja toli nuo lyderių, nors Austrijos GP kvalifikacijoje ir turės specialų variklio rėžimą.

Reklama

Prancūzai daro viską, kad tas atsilikimas būtų mažinamas, tačiau patys sako, kad paskutinis variklio atnaujinimas didelės reikšmės tam neturės.

„Nesu tikras ar galėčiau mūsų kvalifikacijos rėžimą pavadinti „vakarėlio rėžimu“, nes kitų variklio gamintojų sistema yra aukštesniame lygyje“, – sakė technikos vadovas Bobas Bellas.

„Mes turime šiokių tokių patobulinimų, kurie pasimatys lenktynėse, nes mes visada surandame naujų būdų, kaip patobulėti. Šie varikliai tai leidžia padaryti, kad būtų valdomi su šiek tiek geresne galia.“

„Manau, kad „Renault“ buvo šiek tiek atsilikusi nuo konkurencingos trajektorijos, tačiau mes pradedame vytis, nes turime nedidelį patobulinimą. Bet jis nėra toks, kad skirtųsi, kaip diena ir naktis.“

B. Bellas pridėjo, kad „Renault“ dabar savimi labiau pasitiki, kadangi turi nustatymą, kuris jų variklius įgalina veikti maksimalia galia keliems ratams.

„Priklauso nuo to, apie kuriuos rėžimus mes kalbame. Turime keletą variantų, kuriuos galime tobulinti viso sezono metu ir mes galėsime tai panaudoti kiekviename rate.“

„Kitų nustatymų mums reikia tik dviems arba trims ratams, todėl juos naudosime tik kvalifikacijoje. Apribojimai sezono metu gali keistis, todėl mes dabar labiau pasitikime nauju valdymo rėžimu. Išbandėme jį ant stendo ir trasoje, todėl galėsime padidinti apribojimus. Pradžiai būsime konservatyvesni, o vėliau atidarysime langą.“

Reklama

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia