R. Brawnas šokiruotas dėl atsiliepimų apie naujus variklius

0
ross brawn

Rossas Brawnas buvo šokiruotas dėl atsiliepimų iš komandų, kurių sulaukė „Liberty Media“ po to kai buvo pasiūlytas naujas variklių formatas 2021 metams.

Formulės 1 variklių tema buvo viena iš pagrindinių nuo 2014 metų pradžios, vos tik įsigaliojo naujosios taisyklės, kurios numatė 1.6 l. V6 turbo agregatus.

Reklama

Šie varikliai yra daug tylesni ir brangesni, bei sukūrė dirvą tik dviems gamintojams, kurie tapo konkurencingi, todėl „Liberty Media“ pasiūlė naują būdą žengti į 2021 metus.

Jie paskelbė, kad norėtų matyti garsesnius ir pigesnius variklius, kurie įtrauktų daugiau gamintojų į sportą, bei pasiūlė pašalinti MGU-H komponentą ir įvesti standartizuotas dalis.

„Dabartinis variklis yra neįtikėtinas inžinerijos stebuklas, tačiau jis nėra puikus lenktynių variklis“, – sakė Rossas Brawnas.

„Jis yra labai brangus, neskleidžia jokio garso, turi komponentų, kurie nuolat kelia problemų ir reikia bausti startinių pozicijų baudomis, o tai pastato F1 į komišką vietą. Dabar turime labai didžiulį skirtumą tarp konkurentų ir tokiu būdu mes niekada nepritrauksime naujų gamintojų, kurie norės čia ateiti ir kurti variklį.“

R. Brawnas sakė, kad buvo šiek tiek šokiruotas dėl atsiliepimų, kuriuos gavo, nes „Liberty Media“ pasiūlymas buvo labai kritikuojamas „Mercedes“, „Renault“ ir „Ferrari“. Italai net grasino trauktis iš sporto, jeigu tokios taisyklės įsigaliotų.

„Reaguojant į tai, galbūt mes turėjome viską pristatyti kiek kitaip. Bet aš nesitikėjau tokių kritiškų atsiliepimų, kokių mes sulaukėme.“

„Nuo tada mes turėjome dar vieną susitikimą ir aš pasakiau, kad jeigu tai yra dalykas, kuris labiausiai siutina žmones, man nieko kito nebelieka kaip tik atsiprašyti.“

„Tačiau reikia nepamiršti, ką mes stengiamės padaryti. Jeigu jie jautėsi nepatogiai dėl to, kaip idėja buvo pristatyta, mes norime pasakyti, kad mes to neplanavome ir nenumatėme.“

„Jeigu gamintojai gali pademonstruoti koks yra geresnis būdas tai padaryti, nei buvo pasiūlyta mūsų, tai kodėl gi ne? Pavyzdžiui: pigesni varikliai, padidėjęs patrauklumas gerbėjams ir kažkas dėl ko galėtų prisijungti naujų gamintojų.“

„Mes nesame pririšti prie specifinių sprendimų. Manome, kad su patirtimi, kurią turime ir darbu, kurį nuveikėme, šie mūsų pasiūlyti sprendimai turėtų veikti. Jeigu kažkas turi kitokių pasiūlymų, kuriais galima pasiekti tą patį tikslą, mes nepasakysime ne.“

„Aš suprantu svarbą išlaikyti „Ferrari“ ar „Mercedes“ variklių identitetą. Jie nori galėti pasakyti: „Tai yra mūsų variklis.“

„Nemanau, kad šiuos rėmus mes išbraukėme, tačiau pasiūlymas yra ant stalo ir mums reikia susitikti su šiais žmonėmis ir suprasti kas yra, dėl ko jie galėtų jaustis patogiai ir dėl ko ne.“

„Visi gamintojai didesnę dalį pasiūlymo palaiko.“

Reklama

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia