„Pirelli“ patenkinti tai kaip padangos elgėsi bandymų metu, nepaisant to, kad bandymams stipriai maišė oro sąlygos.
Mario Isola, „Pirelli“ auto sporto direktorius, sako, kad oro sąlygos apsunkino bandymus, ypač trečiadienį, kai beveik niekas nepasirodė trasoje, visgi ratų įveikimo laikai rodo, kad jų tikslai šiam sezonui įgyvendinti.
Tik ketvirtadienį bandymai vyko taip, kaip norėtųsi, pirmas tris dienas trukdė sniegas bei šaltas oras, o trečiadienį visos komandos kartu sudėjus įveikė vos 18 ratų.
„Oro sąlygos nedžiugino ir sujaukė pirmuosius prieš sezoninius bandymus, ypač trečiadienį, kai beveik niekas nepasirodė trasoje“, – sako Isola.
„Visgi, nepaisant to jau pirmadienį greičiausias rato įveikimo laikas buvo geresnis nei tokiu pat metu pernai, o antradienio laikas geresnis, nei visos bandymų savaitės 2017.“
„Tam įtakos turėjo keletas faktorių, žinoma pertiesta dalis trasos, kurios asfaltas „švelnesnis“ nei buvęs, be abejo ir bolidų pagreitėjimas.“
„Komandos išbandė visą spektrą padangų ir pačias naujausias hypersoft, ir naująsias tarpines bei lietaus padangas abiejų mišinių: įprasto ir minkšto.“
„Ketvirtadienį taip pat galėjome stebėti kada tinkamos sąlygos keisti padangas iš pilnai lietui skirtų į tarpines ir iš tarpinių į sausam orui.“
„Sunku daryti tvirtas išvadas, tačiau padangų elgsena rodo, kad padangos dirba taip, kaip mes tikėjomės. Kitą savaitę tikimasi geresnio oro Barselonoje tai turėtų komandoms duoti daugiau laiko trasoje ir daugiau duomenų iš kurių bus galima daryti geresnes išvadas.“