
Formulės 1 komandos turėjo paskutinę bandymų dieną, kada galėjo patikrinti savo technikos patikimumą ir efektyvumą. Geriausiai sekėsi „Ferrari” komandos pilotui Kimi Raikkonenui, tačiau daugiausiai ratų nuvažiavo „Williams” naujokas Lance Strollas.
„Ferrari” komanda jau nuo vakar demonstruoja aukštą tempą, kai Sebastianas Vettelis užfiksavo patį geriausią laiką per vykusius bandymus, o šiandien tą padarė Kimi Raikkonenas. Suomis iš pradžių su minkštosiomis padangomis vieną ratą nuvažiavo per 1:19:267. Nors tai atrodo įspūdingai, kadangi tai geriausias parodytas laikas su minkštosiomis padangomis, tačiau Kimi Raikkonenas negalvojo apie tempo mažinimą ir su super minkštosiomis padangomis nuvažiavo geriausią bandymų ratą – 1:18.634, tai yra 0.4 sekundės greičiau nei vakarykštis Sebastiano Vettelio ratas. Po pietų Kimi Raikkonenas pradėjo lenktynių simuliaciją su super minkštosiomis padangomis. Tačiau likus valandai iki bandymų pabaigos suomis buvo penktosios raudonos vėliavos kaltininkas.
„Red Bull” bolidu mėgavosi Maxas Vertsappenas, kuris iš pradžių buvo rikiuotės viršuje, kai nuvažiavo vieną Barselonos trasos ratą per 1:19.438, olandas šį laiką užfiksavo super minkštosiomis padangomis. Po pietų „Red Bull” bolide buvo nustatyta turbinos problema, todėl olandas dvi valandas turėjo praleisti šalia bolido, kai jo sąskaitoje buvo vos 33 įveikti ratai.
„Mercedes” bolidą iš ryto vairavęs Valtteri Bottas nuvažiavo 53 ratus, bei buvo užfiksavęs ketvirtą greičiausią laiką – 1:19.845, suomis tai padarė su super minkštosiomis padangomis. Po pietų prie bolido vairo sėdo Lewisas Hamiltonas, o pasirodymas buvo beveik identiškas kaip ir jo komandos draugo.
„Williams” bolidą visą dieną vairavo Lance Strollas, kuriam praktika reikalinga kaip oras, dėl praėjusią savaitę sukeltų incidentų. Panašu, kad kanadietis iš savo klaidų mokosi – be jokių incidentų nuvažiuotas didelis kiekis ratų, bolidas patikimas, o svarbiausia, kad Lance Strollui visą šią savaitę problemos nepasikartojo, kurios jį kamavo ankščiau. Kanadietis buvo pirmasis pilotas peržengęs 100 įveiktų ratų ribą.
„Renault” bolidą ryte vairavo Nico Hulkenbergas, kuriam pavyko nuvažiuoti greitą ratą su ultra minkštosiomis padangomis, iki pietų tai buvo penktas geriausias laikas – 1:19.885.
Eilinė diena „McLaren” – iki pietų dvi raudonos vėliavos, o Fernando Alonso įveikė tik 19 ratų, nes bolidą kamuoja elektros sistemų problemos, nepaisant to, kad visos elektros sistemos dalys buvo pakeistos praėjusią naktį. Ispanas po pietų grįžo į trasą, tačiau įveiktų ratų kiekis vis tiek buvo skurdus.
Pirmoji šios dienos raudona vėliava buvo iššaukta „Haas” piloto Romaino Grosjeano. Prancūzas penktajame posūkyje užstrigo žvyre, o bolidas buvo greitai likviduotas. Negana to prieš pat pietų pertrauką amerikiečių komandos bolidas sustojo starto-finišo tiesiojoje, o Romainas Grojeanas tapo ketvirtosios raudonos vėliavos kaltininku.
„Toro Rosso” lenktynininkui Carlosui Sainzui šiandien buvo viena produktyviausių dienų – vykdoma lenktynių simuliacija, įveiktas greitas ir konkurencingas ratas, bei nuvažiuota ilga distancija su daugiau nei 100 ratų. Tačiau ispanas buvo šeštosios raudonos vėliavos kaltininkas, likus maždaug 45 minutėms iki žiemos bandymų pabaigos.
„Force India” bolidą šiandien vairavo Sergio Perezas. Jo bolidas, kaip ir visą savaitę, buvo itin patikimas, nuvažiuota daugiau nei 100 ratų, tačiau geriausio rato laikas yra vidutiniškas.
„Sauber” komanda iš ryto bolidą vairuoti patikėjo Marcusui Ericssonui, kuris be didesnių problemų nuvažiavo 59 ratus. Po pietų bolido vairą perėmė Pascalis Wehrleinas, kuriam taip pat sekėsi pakankamai gerai. Peršasi mintis, kad „Sauber” komanda turnyrinėje lentelėje gali būti aukščiau nei „McLaren”, jei britų komanda neišspręs variklio problemų. Kadangi „Sauber” bolidas yra patikimas, šis bolidas yra vienas iš tų, su kuriuo pavyko įveikti daugiausiai ratų visų bandymų metu, o „McLaren” yra mažiausiai ratų nuvažiavusi ekipa.
# | Pilotas | Komanda | Važiuoklė | Laikas | Skirtumas | Padangos | Ratų |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | K. Raikkonenas | Ferrari | SF70-H | 1:18.634 | S. Minkštos | 109 | |
2 | M. Verstappenas | Red Bull | RB13 | 1:19.438 | +0.804 | S. Minkštos | 70 |
3 | C. Sainzas | Toro Rosso | STR12 | 1:19.837 | +1.203 | U. Minkštos | 130 |
4 | V. Bottas | Mercedes | W08 | 1:19.845 | +1.211 | S. Minkštos | 53 |
5 | L. Hamiltonas | Mercedes | W08 | 1:19.850 | +1.216 | U. Minkštos | 53 |
6 | N. Hulkenbergas | Renault | RS17 | 1:19.885 | +1.251 | U. Minkštos | 45 |
7 | S. Perezas | Force India | VJM10 | 1:20.116 | +1.482 | U. Minkštos | 128 |
8 | J. Palmeris | Renault | RS17 | 1:20.205 | +1.571 | U. Minkštos | 43 |
9 | L. Strollas | Williams | FW40 | 1:20.335 | +1.701 | Minkštos | 131 |
10 | R. Grosjeanas | Haas | VF-17 | 1:21.110 | +2.476 | U. Minkštos | 76 |
11 | F. Alonso | McLaren | MCL32 | 1:21.389 | +2.755 | U. Minkštos | 43 |
12 | M. Ericssonas | Sauber | C36 | 1:21.670 | +3.036 | S. Minkštos | 59 |
13 | P. Wehrleinas | Sauber | C36 | 1:23.527 | +4.893 | Minkštos | 42 |
Primename, kad Australijos GP lenktynės vyks po dviejų savaičių, kovo 26 dieną.
O tai del ko Kimis issauke raudona veliava taip ir neparaset ? 🙂
Neaišku, sustojo ir paskui vėl grįžo į trasą greitai, kažkas buvo nerimto
laukiam melbourne,tiesa slypi kazkur anapus.go go kimi
Ferrari labai paslaptingi šiemet 😀
Kaunas> Jei pats žinai, kad dėl sustojimo trasoj, tai koks skirtumas, ar tai parašyta, ar neparašyta? 🙂