Nedaug trūko, kad L. Hamiltonas būtų pasitraukęs iš Brazilijos GP

0
Lewis Hamilton

„Mercedes“ vadovas atskleidė, kad Lewisas Hamiltonas buvo labai arti to, kad būtų tekę trauktis iš lenktynių nepasiekus jų finišo.

Britas iškovojo „pole“, tačiau „Mercedes“ buvo stipriai lėtesni už Maxą Verstappeną, kuris perėmė lyderio poziciją, tačiau vėliau ją prarado dėl avarijos.

Reklama

Nepaisant to, sugrąžinęs lyderio poziciją ir nugalėjęs lenktynėse, L. Hamiltonas teigė jautęs keistus dalykus iš variklio pusės.

„Su šiuo varikliu važiuoju nuo metų pradžios ir apie jį žinau viską ir koks jausmas su juo važiuoti. Apie tą variklį aš žinau kiekvieną smulkmeną, lyg tai būtų parašyta man ant delno“, – sakė L. Hamiltonas.

„Todėl, kai pradėjau jausti, jog jis nedirba taip, kaip įprasta, turėjau kažkaip nukreipti negatyvias mintis nuo savęs ir koncentruotis į tai, kad būčiau rečiau nuspaudęs greičio pedalą iki dugno. Turėjau važiuoti švelniai, atleisdamas greitį iš anksto, kad varikliui būtų kuo lengviau.“

Toto Wolffas atskleidė, kokia kritinė situaciją pasaulio čempioną buvo ištikusi, kurio pergalė padėjo „Mercedes“ iškovoti konstruktorių taurę.

„Turime variklių specialistus čia ir bazėje ir ką aš nugirdau, viename iš 10 radijo kanalų, kuriuos turiu galimybę klausytis, kad Lewiso variklio gedimas yra neišvengiamas ir jis gali sugesti kitame rate.“

„Tada padidinau garsą ir paklausiau: „Atsiprašau, ką jūs pasakėte?“. Tada jie atsakė: „Taip, mes turime didžiulę problemą variklyje, jis suges kitame rate.“

„Tas variklis kitame rate nesugedo ir aš jiems pasakiau: „Vyručiai, kai turėsite laisvą minutę, praneškite man, kas dedasi“. Ir tada aš jiems tiesiog leidau dirbti savo darbą.“

„Tada jie man pranešė: „Ką gi, išmetimo sistema netoli to, kad sugestų, nes mes viršijame visus temperatūrų limitus.“

„Tada paklausiau: „Kaip tai sutvarkyti?“ ir jie tiesiog šią problemą sprendė mažindami galią. Temperatūros sumažėjo nuo 1000 laipsnių iki 980, tačiau jos vistiek buvo per didelės, visa situacija atrodė tikrai siaubingai.“

Reklama
avatar
  Prenumeruoti  
Pranešti apie