Monisha Kaltenborn stengiasi, kad „Sauber” laivas nenuskęstų

0
monisha kaltenborn

monisha kaltenborn

„Sauber” komandai šie metai buvo kupini sunkumų, dėl lėšų stygiaus Jų bolidas šiemet dar neiškovojo nei vieno taško, dažnai pasitraukia iš kvalifikacijos po pirmos dalies. Tačiau neseniai buvo pranešta, kad jie pagaliau rado naujus savininkus, tad kas laukia ateityje? To klausė Monishos Kaltenborn, komandos vadovės, oficiali F1 svetainė.

Reklama

K: Monisha, „Sauber” dabar neturi Sauberio (Ankstesnio savininko pavardė, red. past.) – ką visa tai reiškia?

Monisha Kaltenborn: Cha, „Sauber” tikrai nėra be Sauberio. „Sauber” komanda nepervadinta, nes mums tai ne tik pavardė, mums tai komercinis ženklas. Mes esame ketvirtas seniausias komercinis ženklas Formulėje 1, tad tikrai yra kuo didžiuotis. Tai didžiulis palikimas, tad mes tesime visa tai, šioje srityje nebus jokių permainų. Tiesa ta, kad Peteris Sauberis, komandos bei kompanijos įkūrėjas pasitraukė iš užimamų pareigų, tačiau komercinis ženklas išliko.

K: Tad ateityje galime tikėtis kažkokio prierašo prie pavadinimo, pavyzdžiui „Sauber – ABC”?

MK: Na jei gerai pamenu važiuoklės taisykles, tai tikrai nebus jokio žodžio sekančio po „Sauber”, tačiau kaip rėmėjo vardas bus rašomas priekyje „Sauber”! (Juokiasi)

K: Kiek daug Jūs jau pasistūmėję į priekį?

MK:  Mes dirbame labai sunkiai kasdien. Tačiau mes norime vėl demonstruoti patikimumą, o labiausiai norime tai įrodyti savo potencialiems partneriams, tai labai gelbsti.

K: Visi kalba, kad naujieji komandos savininkai yra Marcuso Ericssono rėmėjai, net jei Marcusas ir apsimeta nieko nežinąs. Visgi sąsajos tarp „Longbow Finance” ir „Tetra Laval” (Ericssono rėmėjas, red. past.) yra per daug artimos, kad būtų atsitiktinės…

MK: Na mūsų komanda priklauso „Longbow Finance”. Ši kompanija specializuojasi finansinėse operacijose, nieko keista, kad ši investicija yra viena iš jų investicijų portfelio, ir tai yra nuosavo kapitalo investicija…

K: Tačiau visa tai yra labai slapta, neatskleidžiamos jokios pavardės iš jų valdybos komiteto – netgi internete nieko nepavyksta rasti…

MK: … nuosavo kapitalo investicija – kieno ji bebūtų. Šiame versle jie jau daugiau nei dvidešimt metų, tad tai yra pakankamai ilgai. 

K: Na bet ar tai nereiškia, kad Marcusas Ericssonas garantavo sau piloto vietą visam laikui? Iki pat išėjimo iš sporto?

MK: Na, viena nėra visiškai susiję su kita. Sprendimai dėl pilotų bus priimami įprasta tvarka, viskas bus pranešta tada, kai mes būsime apsisprendę.

K: Kuo „Sauber” komanda sugebėjo suvilioti „Longbow Finance” – tačiau nesugebėjo ankstesnių interesantų? Visgi dabar komanda yra paskutinė rikiuotėje…

MK:  Klausimas slypi Jų ateities vizijoje ir tai bus atsakymas, ką jie pamatė mumyse, kaip galinčius tą pasiekti. Pirmiausiai Jų pagrindinis tikslas yra stabilizuoti esamą situaciją, tada sustiprinti ir plėsti mūsų inžinierių diviziją. Praplėsti mūsų inžinierių teikiamų paslaugų paketą trečių šalių klientams – komercializuoti mūsų turimas technologijas, panaudoti ir įdarbinti mūsų žinias. Mes dirbame jau seniai, tad čia Jie mato labai daug galimybių. Dviejų Šveicarijos kompanijų bendradarbiavimas aukštųjų technologijų bazėje, unikalių Šveicariškų technologijų tobulinimas. Visa tai neturi nieko bendra su tuo, kokioje vietoje Formulėje 1 mes žengiame.

K: Tai ir buvo pagrindinė derybų tematika?

MK:  Taip, visa tai buvo aptarta. Suderinti visa tai mums yra vienas pagrindinių elementų žvelgiant į ateitį.

K: Ką tiksliai Jūs Jiems pasiūlėte, kad jie taip „užsikabino”?

MK: Niekam nėra paslaptis kokia infrastruktūrą mes turime. Mes esame vieni pirmų aerodinaminėse paslaugose, simuliacijų ir skaičiavimų vystyme – taip pat esame stiprūs 3D technologijose. Visa tai gali būti perduodama kitoms lenktynių serijoms – be kita ko, kai kas gali būti pritaikoma ir kitose srityse, nebūtinai motorinio sporto srityse. Yra dalykų ką mes jau seniau pardavinėjome – būtent čia „Longbow Finance” matė didelį potencialą.

K: Tad didysis planas išgarsinti Šveicariją ne tik šokoladu ir laikrodžiais…

MK: Kai kur, mes jau išgarsinome ir patys, o naujasis mūsų partneris padės praplėsti mūsų žinomumo ribas už F1 rinkos ribų.

K: Kokios bebūtų tikrosios priežastys „Longbow Finance” prie Jūsų prisijungti, faktas tas, kad „Sauber” pradžia sezono buvo labai sunki. Ko mes galime tikėtis antroje sezono pusėje?

MK: Kol kas tikrai sezonas buvo prastas – bet mes dar turime keletą dalykų, kuriuos mes įdiegsime per ateinančias kelias lenktynes.

K: Ar Jums nederėtų žiūrėti į kitą sezoną, kam dabar išleisti gautus pinigus? Juk gautos pajamos už finišavimą 10 komandų įskaitos vietoje bus mažesnės už investicijas siekiant tai pasiekti, ar ne geriau būtų visas investicijas nukreipti į 2017?

MK: Dabar, kai mūsų situacija yra stabili daug lengviau viską planuoti tam, kad grįžtume į mums įprastą vietą: vidury rikiuotės. Tačiau kalbant atvirai: apie sezono užbaigimą 11 vietoje negali būti jokių kalbų!

K: Kas keisis komandos valdyme artimiausioje ateityje? Ar Jūs išliksite komandos vadove?

MK: Niekas negali pasakyti, kas bus ateityje. Aš vis dar tęsiu savo turimas pareigas.

K: Jūsų pilotai finansinės padėties šį sezoną nepalengvino. Kas antrose lenktynėse jie sudaužo bolidą. Kiek dar komanda tai kentės?

MK: Cha, aš nemanau, kad tai yra taip jau ir blogai! (Juokiasi) Prisimenant tik paskutines varžybas, ko gero tektų su Jumis sutikti – tačiau tai tik viena medalio pusė. Lenktyniavime paprastai labiau kreipiamas dėmesys į patį lenktyniavimą ir jo dvasią, nei į piniginę pusę. Aš visai nenoriu pradėti gyventi mintimis, kiek dar mes galie leisti sau sudaužyti bolidų. Tai nebūtų gerai. Kad ir kaip mes nenorime, jog bolidas būtų sudaužomas, tai nėra išvengiama.

K: Tad žiūrint į piniginę pusę, ar abu pilotai išliks 2017?

MK: Mūsų lenktynininkų rikiuotė bus paskelbta ir aš nesileisiu į spekuliacijas anksčiau laiko.

K: Kaip Jūs įsivaizduojate „Sauber” sekančiame sezone?

MK: Tikrai kur kas aukščiau rikiuotėje, nei esame dabar. Neturiu jokių abejonių šiuo klausimu.

Reklama

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia