„Mercedes“ neigia, kad jų forma krito dėl naudojamų ratų

0
mercedes lewis hamilton

Meksikos GP lenktynėse „Mercedes“ forma buvo labai prasta, Toto Wolffas neigia, kad tai susiję su jų naudojamais ratais.

Meksikoje Valtteri Bottas lenktynių lyderio Maxo Verstappeno buvo aplenktas ratu, o pozicija aukščiau už suomį finišavęs Lewisas Hamiltonas nuo olando atsiliko 1 minutę ir 18 sekundžių.

Toks atsilikimas „Mercedes“ nėra būdingas, ne paprastai rezultatas būna atvirkščias.

Reklama

Vokiečių komanda JAV ir Meksikoje naudojo seno dizaino galinius ratus, kaip ir pirmąją sezono dalį.

„Mercedes“ komandai kilo daug problemų su padangų dilimu iki vasaros atostogų, nuo Belgijos GP komanda pradėjo naudoti naujo dizaino galinius ratus. Juose yra aušinimo angos ir „Ferrari“ dėl to prašė FIA išaiškinimo, ar toks ratų dizainas yra legalus.

„Mercedes“ bijodama lenktynių rezultatų protestų grįžo prie seno dizaino ratų JAV ir Meksikos GP metu, nors FIA ir pripažino, kad vokiečių ratai legalūs.

Toto Wolffas nesutinka, kad tokį didelį formos kitimą įtakoja jų naudojami galiniai ratai.

„Daugiausia problemų kėlė priekinė kairė padanga“, – sako Wolffas. „Tad su ratais tai visiškai nesusiję.

Kartais mūsų bolidas būna greičiausias, kartais ne, kartais jis yra lėtas, kaip Formulės 3 bolidas, koks ir buvo Meksikoje.

Man regis nebuvo nei vieno rato, kuriame padangos būtų veikę tinkamai. Šį kartą mums padangos visiškai nedirbo.

Aš tam neturiu paaiškinimo. Mes ieškosime priežasčių, nes toks formos svyravimas yra tiesiog skausmingas.“

Manoma, kad FIA dar iki Brazilijos GP išleis situacijos apie „Mercedes“ naujuosius ratus išaiškinimą, kuri panaikins abejones dėl jų legalumo.

Reklama
avatar
  Prenumeruoti  
Pranešti apie