Italijoje turi įsigalioti taisyklės, ribojančios tepalo deginimą kartu su kuru, tačiau „Mercedes” ši taisyklė negalios
Iki šiol komandoms buvo galima sudeginti 1.5 l tepalo per 100 km, nuo Italijos GP ši norma mažinama iki 0,9l/100 km. Visgi šioje taisyklė yra išimtis skirta „Mercedes” – vokiečių komanda galės deginti 300 g daugiau tepalo nei likusieji.
Ši išimtis grindžiama tuo, kad „Mercedes” pristatė atnaujintą variklį tik praeitame, Belgijos, etape. „Mercedes” daugiau nebeturi variklių, kuriuos galės sumontuoti lenktynininkams be nuobaudų, nes abu Belgijoje pradėjo naudoti 4 šio sezono variklius.
FIA atstovas sakė: „Jei naujas variklis atvežamas į Monzą ar vėliau, tepalo suvartojimo norma turi būti ne didesnė kaip 0,9 l/100 km. Jei variklis sumontuotas Belgijoje ar anksčiau, jo norma yra didesnė – 1,2 l/100 km.”
Toks sprendimas labai suerzino pagrindinius konkurentus kovoje dėl gamintojo taurės – „Ferrari”. Dabar, kada jie be nuspręstų naudoti visai naują variklį, jo tepalo suvartojimo norma bus mažesnė, nei vokiečių. Toto Wolffas sako, kad jis pasiruošęs kalbėtis, jei iškiltų kokių nors problemų.
„Mes esame aršūs varžovai, tarp mūsų toks santykių lygis, kad jei iškyla kažkokia problema, mes viską sprendžiame susėdę kartu už uždarytų durų. Kol kas šis klausimas nebuvo iškilęs. Mes turime būti atsargūs, kad į visuomenę nepasklistų neteisingos ar melagingos žinios. Kol kas aš nusiteikęs tartis”, – sakė Wolffas.
spauda rase, kad buvo dzentelmenu sutartis tarp Merc ir Ferr, bet ar tai realu 🙂 ypac kai tokia kova siemet…
Butent del sio varianto su tepalo sunaudojimu ?
mmm, na principe nelabai supratau del ko…:D gal del tepalo 🙂
Visiska nesamone. Taisykles turi buti vienodos visiems. Uzprotestuos komandos jai vienai komandai bus isimtis.. visiska nesamone.
Jeigu Mercedes klientes irgi degina tepala taip pat, tai kazin ar protestuos 🙂 O ir pati taisykle sako, kad varikliai iki Monzos gali ryt tepala daugiau, o nuo Monzos jau mazesne norma.
Is esmes tai cirkas, bet sitas sportas ir yra apie tai, kas geriau sugeba apeiti taisykles 🙂
na cia gi primena mafijos kova su teisesauga…kur protingesniu daugiau…ten vistiek kazkokia persvara…panasu, kad FIA sunku suspeti su laiku ir technologijomis…ten matyt truksta kadru kaip reikiant….kad sukurti taisykles be uzuolanku