„Mercedes“ komentarai po Ispanijos GP avarijos

3
@F1Fanatic

[media-credit id=13 align=“aligncenter“ width=“1920″]Mercedes[/media-credit]

Po patirtos abiejų „Mercedes“ pilotų avarijos pirmajame Ispanijos GP rate, komanda iš pradžių nutarė palaukti kol incidentą išnagrinės lenktynių teisėjai ir tuomet pateikti savo komentarus.

Reklama

Ispanijos GP teisėjai šią avariją įvertino kaip lenktyninį incidentą ir tolimesnių veiksmų nesiėmė.

Lenktynių starte Lewisas Hamiltonas prarado vietą Nico Rosbergui ir stengėsi atsigriebti – ketvirtame trasos posūkyje britas priartėjo prie komandos draugo ir bandė jį lenkti iš dešinės pusės, tačiau stengdamasis išvengti kontakto, išvažiavo ant žolės, ten prarado automobilio kontrolę ir atsitrenkė į komandos draugo bolidą.

Vienas iš „Mercedes“ vadovų Niki Lauda prasitarė manantis, jog tai buvo Lewiso „neapskaičiavimas“. „Man situacija buvo labai aiški. Tai buvo neapsiskaičiavimas Lewiso galvoje. Aš jį kaltinu labiau nei Nico (Rosbergą – red. past). Bet komandai tai yra nepriimtina. Lewisas buvo per agresyvus. Kodėl Nico turėjo suteikti Lewisui vietos, juk jis pirmavo,“ – samprotavo austras. „Tai visiškai nepriimtina ir didelė katastrofa, kad jau po kelių posūkių „Mercedes“ neturėjo nei vieno savo piloto lenktynėse.“

Tuo tarpu L. Hamiltonas situaciją matė kitaip. „Aš startavau gerai. Jis susilygino su manimi, tad aš likau vidinėje trasos pusėje, kurioje sukibimas ne pats geriausias. Aš išvažiavau iš trečiojo posūkio ir greitai priartėjau prie Nico. Tačiau jis padarė klaidą ir įjungė klaidingus variklio nustatymus, ko pasekoje Nico staiga prarado apie 180 arklio galių,“ – situaciją detaliai paaiškino britas. „Dar prieš startą mes nustatome tam tikrus variklio nustatymus, kuriais variklis veikia starto metu. Tuo metu jis nustatė saugos automobilio ar panašų variklio režimą. Kai aš artėjau prie jo, pastebėjau, kad man dešinėje vietos buvo daugiau, nei kairėje, tad aš rinkausi dešinę pusę. Įvykio metu mūsų greičiai skyrėsi 17 km/val, tačiau aš privalėjau išvengti kontakto.“ Paklaustas, ar prisipažįsta kaltas dėl šios avarijos, britas į šį klausimą atsakyti nesutiko. Tačiau, pasak jo, jis atsiprašė komandos.

„Kai aš sustojau, mano širdis tiesiog paskendo, juk mūsų komandoje dirba apie 1 300 žmonių, kurie labai stengėsi, kad mes būtume čia, dirbo prie šio puikaus automobilio. Žodžiais negaliu apsakyti jausmo, kuris kyla, kai negalime jiems atsidėkoti.“

Komandos vadovas Totto Wolfas situaciją pakomentavo trumpai. „Tai yra sudėtinga situacija, sudėtingas incidentas, norint tai išanalizuoti, ir čia tikrai nėra aiškios kurio nors vieno iš pilotų kaltės.“

Reklama

3 Komentarai (-ų)

  1. Puikūs Lewiso žodžiai, kitaip ir nepasakysi. Rosbergas iš dalies teisingai darė, buvo agresyvus, taip turi elgtis geriausieji, to jam trūkdavo praėjusiais sezonais, tačiau šį kartą jis buvo per agresyvus, tuo labiau jog tai toje pačioje ekipoje važiuojantis pilotas.

  2. Bet pasak Toto, per sky klausiau, tai Toto sakė, kad jis supranta Laudos kaltinimus Hamiltonui, nes jis situaciją įvertina kaip lenktynininkas, todėl iš vienos pusės teisus Lauda, iš kitos pusės nevisai. Situacija labai sudėtinga 🙂 Bet teisėjai neskyrė baudų Mersams, tai matyt nebuvo kažko labai aiškaus, už ką kurį bausti.

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia