„McLaren Honda” viltys – naujas degalų mišinys

0
@mclaren.com

[media-credit name=”mclaren.com” link=”mclaren.com” align=”aligncenter” width=”1024″]mclaren[/media-credit]

„Honda” dar turi padirbėti, kol susilygins su konkurentais iš „Ferrari” ar „Mercedes” pajėgumo srityje, tačiau progresas gali ateiti anksčiau nei dauguma mano.

Reklama

Dabar galiojantis variklių formatas, leidžia variklio galią išgauti ne tik variklio specifikacijų tobulinimu, bet ir kuro pagalba. „McLaren” ir „Honda” turi degalų gaminimo partnerį, kuris degalus gamina specialiai jų varikliui, tai „ExxonMobil”.

Paskutiniuose prieš sezoniniuose bandymuose Barselonoje buvo pastebėta, kad koreguojant degalų cheminę sudėtį variklio galia padidėja 10-15 arklio galių, tad visa tai ruošiamasi plėtoti viso, 2016, sezono metu. Bruce Crawley, „ExxonMobil” auto/moto sporto technologijų vadovas, sako, kad nors bendradarbiavimas su „Honda” yra dar ankstyvojoje stadijoje, tačiau jis nujaučia, kad pasiekti galima daug.

„Teoriškai yra daug sričių kur galima patobulėti: tiek kuro efektyvumo, tiek uždegimo kameroje, taip pat trinties mažinimo variklio elementuose. Mes atsiliekame nuo konkurentų tobulinimo srityje, nes mūsų bendradarbiavimas prasidėjo vėliau, tad mums dar liko sričių kur vytis varžovus. Žinome mes dirbame ta linkme nuolat. Dabar daugiausiai dirbame trinties mažinimo srityje, ją sumažinus variklio darbo našumas gerokai išauga. Mes jau išskyrėme keletą sričių, dabar liko tai išbandyti.”

Nuo tada kai buvo įvesta kuro norma varžyboms, 100 kg lenktynių metu ir ne daugiau, bendradarbiavimas tarp kuro bei variklių gamintojų tapo ypač svarbus, „Mercedes” ekipa dirba su „Petronas” kompanija, „Ferrari” ilgą laiką bendradarbiauja su „Shell”, tad „Honda” taip pat nusprendė surasti sau partnerį.

„Šis bendradarbiavimas yra labai glaudžiai persipynęs tarp abiejų kompanijų inžinierių. Šiais laikais neužtenka to, kad atskirų gamyklų inžinieriai dirbtų atskirai savo gamyklose ir generuotų idėjas, jų neaptardami tarpusavyje. Visas darbas turi būti persipynęs su kolegom iš kitos kompanijos. Kaip pavyzdys uždegimo kamera, dviems skirtingom komandom dirbant kartu turint bendrą tikslą, kad uždegimas vyktų kuo sklandžiau, kad kuras kuo geriau atitiktų variklio poreikius, siekis, kad temperatūra nebūtų optimali, visa tai įgyvendinus variklio išnaudojimo koeficientas bus aukščiausiame lygyje.”

„Šiuo metu naudojam kuro mišinį, kuris buvo išbandyta Barselonos prieš sezoninių bandymų metu, kai juos supylėme į bolidą skaičiai mus maloniai nustebino, variklio galia padidėjo dviženkliu skaičiumi. Visa tai buvo pasiekta būtent tuo darbo metodu, kai gamyklos tiesiogiai bendrauja. Tad ši programa veikia todėl darbas bus tęsiamas. Šiuo metu mes turime naujų idėjų cheminės degalų sudėties srityje, bei variklio koncepcijos, žinoma idėjų kupina ir „Honda”. Aš manau mes pasiekėme nemažai ir viso to padarinius galite pastebėti ir jūs. Variklis veikia sklandžiau ir galios santykis yra deresnis, taip pat daug sklandžiau veikia visa energijos rekuperavimo sistema. Dabartinis mūsų tikslas pateikti „McLaren” komandai naujus degalus Kanadoje. Ar viską spėsime laiku nežinau, tačiau tai yra mūsų pagrindinis tikslas. Taip pat vėlesnėje sezono stadijoje ruošiamės dar bent kartą atnaujinti kurą, tad kaip matote, mūsų bendradarbiavimas nėra vienadienis.”

Crawleyis taip pat teigia, kad kaip ir visur turi būti dvi dirbančios pusės, nes tam, kad jie galėtų tobulinti ir gerinti kuro mišinį jiems reikalinga tam tikra aparatūra, kurią pateikti gali tik „Honda”

„Iš „Hondos” mes prašome, kad jie mums leistų eksperimentuoti su jų varikliu tikrinant galimybių ribas, tai toks kaip ir pasikartojantis darbas. Tarkim atrodo jau kažkuris variklio aspektas yra ištobulintas, bet bandant naujo mišinio degalus, gali tekti vėl viską svarstyti iš naujo. Ankstesnė mūsų partnerystė (su „Mercedes”, red. past.) truko 20 metų, tad vos tik iškilus problemai, ar norint kažką aptarti tu tiksliai žinojai kuriam žmogui skambinti, visa tai mums dar reikia pasiekti su „Honda”. Kuo daugiau ir artimiau dirbi su tais pačiais žmonėmis, tuo darbas tampa efektyvesnis. Tad visur kur pažiūrėsime yra vietos tobulėjimui, pirminiai rezultatai pasimato labai greitai, tačiau tam, kad pasiekti ar geresnių rezultatų reikia vis sunkiau ir sunkiau darbuotis.”

Reklama

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia