Po keleto labai gerų pasirodymų kvalifikacijose, Maxas Verstappenas sako, kad ketvirta vieta buvo daugiausiai, ką „Red Bull“ galėjo pasiekti Vokietijoje.
Lewisas Hamiltonas ir Danielis Ricciardo nepateko į antrąją kvalifikacijos dalį, todėl dėl „pole“ pozicijos Vokietijoje kovėsi tik keturi lenktynininkai.
Tačiau dėl galios deficito olandas sugebėjo užimti tik ketvirtą vietą ir sako, kad tai buvo maksimali riba.
„Turi būti realistas, nes kai tau trūksta labai daug galios, niekas savaime neišsispręs. Todėl ketvirta vieta buvo maksimalus įmanomas rezultatas“, – sakė M. Verstappenas.
„Bolidas yra greitas, mes pradėsime ketvirti, todėl tikiuosi, kad būsime šiek tiek arčiau nei kvalifikacijoje. Aš esu įsitikinęs, kad būsime arčiau.“
„Red Bull“ strategai galvojo, kad minkštosios padangos lenktynių starte suteiks pranašumo lenktynių pabaigoje, todėl antroje kvalifikacijos dalyje olandas išvažiavo su minkštosiomis „Pirelli“ padangomis. Tačiau jo važiavimą nutraukė Marcusas Ericssonas, kuris išvažiavęs iš žvyro ant trasos pavojingai išbarstė akmenis ir sesija buvo laikinai sustabdyta.
„Dėl raudonos vėliavos man reikėjo nutraukti savo važiavimą. Po to jau nebenorėjome rizikuoti ir galbūt nepatekti į trečią kvalifikacijos dalį.“
„Žiūrint į viską atgal, galėjome kvalifikuotis su minkštosiomis padangomis, kai visi būtų pradėję lenktynes su ultra minkštosiomis. “
„Aš taip pat manau, kad žiūrint į bendrą pajėgumą, bus geriau lenktynes pradėti su ultra minkštosiomis padangomis.“