„Liberty” svarsto modifikuoti trasas

0
F1

F1 vadovai svarsto modifikuoti trasas taip, kad lenktynių metu būtų daugiau veiksmo.

Lenktynių metu pastebimai sumažėjo veiksmo, šiemet įsigaliojus naujom bolidų taisyklėms lenkimai tapo reta pramoga. Lenktynininkai skundėsi, kad arčiau kaip 1.5 sekundės atstumu važiuoti pajėgaus varžovo, neįmanoma.

Rossas Brawnas sako, kad „Liberty” kreipėsi į kai kurių trasų savininkus su klausimu, ar jie nenorėtų modifikuoti savo atstovaujamų trasų.

Reklama

Po nuobodžių paskutinių sezono lenktynių Abu Dabuje, Hermannas Tilke, F1 trasų projektuotojas, pasakė, kad gali tekti koreguoti trasas, taip būtų „linksmesnės” lenktynės.

Yas MArina žiedas nėra vienintelis, kuriame galimi tokie pakeitimai.

Brawnas tuo pačiu išsakė nerimą, kad ne visi lenkimai yra įdomūs, fanams smagiausia stebėti artimą kovą, kai varžovai spaudžia vienas kitą ir provokuoja klaidas.

„Aerodinaminė šaka įgauna pagreitį, lygiagrečiai vyksta derybos dėl trasų patobulinimų”, – sako Rossas.

„Mes jau kreipėmės į keleto žiedų savininkų dėl galimybės pagerinti lenktynių kokybę juose.”

„Mes žiūrime į istoriją. Ar buvo toks laikmetis, kai buvo daugiau lenkimų? Ar trasos charakteristikos tai įtakodavo? Mes analizuojame visus duomenis.”

„Reikia būti atsargiam, nes lenkimai nėra vienintelė gerų lenktynių sudedamoji dalis.”

„Pirmiausiai reikia suprasti, kad geros lenktynės yra tada, kai dėl vietos trasoje kovoja du skirtingi bolidai.”

„Gali lenktynės baigtis kad tas kuris priekyje ir finišuos priekyje, bet jei kova bus įtempta, tai bus geros lenktynės.”

„Viskas  truputį sudėtingiau, nei tik skaičiukas prie atliktų lenkimų grafos.”

„Kas darosi aišku analizuojant duomenis: kai lenktynininkai gali rinktis keletą skirtingų trajektorijų trasoje, tada tampa įdomu.”

„Taigi jei turime U formos posūkį siauroje trasoje, tai jis nesuteikia jokio azarto.”

„Jei toks posūkis yra platesnėje trasoje, kur lenktynininkai gali į jį atvažiuoti ir išvažiuoti skirtinga trajektorija nei varžovas, tada toje vietoje pilna veiksmo.”

„Mano manymu Ostine tai galime rasti. Jei pasirenki vieną trajektoriją įvažiuojant į posūkį, tada besiginantis turi rinktis visai kitokią, kad galėtų bandyti gintis.”

„Po viso to viskas susidėlioja taip, kad arba būna gražus lenkimas, arba labai gražiai apginta pozicija.”

Reklama

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia