Haidarabado mieste Indijoje vyko vienintelės šalyje senovinių automobilių lenktynės, kuriose teisėju buvo paskirtas FIA prezidentas Jean Todt. Pateikiame prancūzo interviu apie Indijos transportą, Formulės 1 dabartį ir ateitį.
Eismo saugumas Indijoje
Galiu pasakyti, kad mane nudžiugino saugos diržus segintys vairuotojai, tačiau nematau, kad keleiviai, ypač galinėse sėdynėse, juos segėtų. Taip pat Indijoje motociklų ir mopedų vairuotojai visiškai ignoruoja šalmus.
Labai skaudu girdėti, kad Indijoje kasmet keliuose žūva apie 2 milijonus žmonių, dar milijonai sužeidžiami.
Mes žinome, kaip to išvengti – turime pagerinti švietimą, teisėsaugos struktūras ir gerinti infrastruktūros saugumo sistemas. Be abejo, ir automobiliai turi turėti visas saugumo sistemas. Mane maloniai nuteikė Indijos kelių ir transporto ministerijos siekiai dėti visas pastangas kelių saugumui padidinti.
Manau, kad televizija taip pat turėtų būti suinteresuota jaunų žmonių švietimu.
Avarijų skaičiaus mažėjimas
Deja, Indijoje transporto įvykių skaičius nemažėja. O mes turime padaryti viską, kad tai pasikeistų. Kai kuriose besivystančiose šalyse per 40 metų eismo įvykių skaičius sumažėjo iki 5 kartų, nors tuo pačiu transporto priemonių skaičius didėja iki 3 kartų. Mes žinome kaip tai padaryti, tačiau turime skubiai reaguoti.
Liberty Media perėmė Formulę 1
Tai yra vieno svarbaus etapo pabaiga ir kito pradžia. Per pusę paskutiniojo amžiaus Bernie Ecclestone valdė sporto komercines teises ir dirbo su FIA kaip valdytojas ir teisinis vadovas. Dabar nauja grupė turi ir komercines teises, ir visas valdymo teises su nauju vadovu Carrey priešakyje. Manau, visa tai bus konstruktyvu ir darbinga. Mes turime padėkoti Bernie už viską ką jis padarė šio sporto labui. Noriu jam palinkėti sėkmės, nes neabejoju, kad jis dar nuveiks naudingų veiklų.
Ar išaugs Formulės 1 kaštai?
Nenorėčiau spekuliuoti tokiomis deklaracijomis. Šiuo metu 2017 m. mes turime 20 lenktynių ir tikiuosi, kad tai bus puikus sezonas su naujomis techninėmis taisyklėmis. Mes turime suteikti naujiesiems vadovams laiko pradėti darbus su FIA ir pažiūrėti, koks turėtų būti kitas konstruktyvus žingsnis, nekreipiant dėmesio į visas aplink esančias spekuliacijas.
Ross Brawn sugrįžimas į Formulę 1
Džiaugiuosi jo sugrįžimu ir neabejoju, kad jis puikiai supranta Formulę 1 ir automobilių sportą bendrai. Mums jis yra be galo brangus ir džiaugiuosi, kad mano komanda turi progą su juo dirbti.
Nico Rosberg pasitraukimas iš Formulės 1
Nico Rosberg yra labai talentingas sportininkas. Po tokio puikaus 2016 m. sezono jis nusprendė savo gyvenimui suteikti naują prasmę. Turi būti be galo talentingas ir protingas tokiame jauname amžiuje galėdamas priimti tokius svarbius sprendimus. Noriu jam palinkėti kuo didžiausios sėkmės ir tikiuosi, kad jis suteiks kažko ir šiam sportui, kuriame pasiekė tokios sėkmės.