Paddy Lowe atskleidė, kad svarstoma sugrįžti prie vieno rato kvalifikacijos formato tam, kad tai įneštų šiokio tokio netikėtumo.

Vis išgirstame apie planuojamus pakeitimus Formulėje 1 nuo 2021: 18 colių ratlankiai, nebebus šildančių padangų uždangalų, dabar P. Lowe atskleidė, kad svarstoma grįžti prie prieš dešimtmetį galiojusio kvalifikacijos formato.

Tai vienas iš planų pagyvinti lenktynes, mat tokiu atveju jei lenktynininkas padarys klaidą jis neturės progos pasitaisyti, nesvarbu kokį bolidą vairuosi – greičiausią ar lėčiausią.

Reklama

„Man yra žinoma, kad norima mažinti galimų nuvažiuoti ratų skaičių kvalifikacijos metu, netgi apsistoti ties vienu greitu ratu.

Jei padangos nebebus šildomos uždangalais, o pačios padangos galės gerai dirbti jau nuo žemesnių temperatūrų, tada aš manau, kad toks sprendimas padėtų sportui.“

Toks kvalifikacijos formatas jau buvo naudojamas Formulėje 1, tačiau jis nesulaukė didelio pasisekimo, tad nuo 2004 metų jo nebeliko.

Juo buvo nepatenkinti sirgaliai, taip pat egzistuoja galimybė, kad per valandą, kurios metu sportininkai būna trasoje po vieną gali smarkiai pasikeisti oro sąlygos, kurios smarkiai įtakoja rezultatus.

Dabartinis kvalifikacijos formatas galioja jau nuo 2006 metų su nedideliais pakeitimais per visą šį laikotarpį.

Reklama
avatar
1 Komentarų gijos
0 Komentarai gijose
0 Sekėjai
 
Labiausiai aktyvus komentaras
Karščiausia komentarų gija
1 Komentarų autoriai
deivec Naujausi komentarų autoriai
  Prenumeruoti  
naujausius seniausius geriausiai įvertintus
Pranešti apie
deivec
deivec

cia tai butu tragedija, galetu padaryti triju ratu vidurki ar kazka…neiskaitant blogiausio ar kazkas tokio. ta prasme kad turetu paspausti ne viena rata pilotas, bet tik ne viena rata…
Arba pvz. turetu butinai kvaloje panaudoti du misinius ir tie du ratai skaitytusi…nu variantu yra…tik nesuprantu niekaip kaip tie didieji protai niekaip nepadaro didesnio sou….
Gi kuo daugiau kintamuju, tuo daugiau visada galimybes intringai…o jeigu kintamuju mazini…tai is kur ta intriga…