„Honda“ vadovas: Rusijoje tikimės iškovoti taškų

5
lygį

[media-credit id=3 align=“alignnone“ width=“1024″]Yusuke Hasegawa[/media-credit]
Kol „McLaren“ pilotai Jensonas Buttonas ir Fernando Alonso šiame sezone vis dar tęsia pirmųjų taškų medžioklę, „Honda“ F1 projektų vadovas Yusuke Hasegawa atskleidė, kad jų jėgainė nuo konkurentų Sočyje turėtų atsilikti nedaug, o pagrindinis komandos tikslas – taškai.

„Manome, jog mūsų variklis čia yra netoli (nuo konkurentų – red. past.), todėl tikime, jog sekmadienį galime iškovoti taškų“, – teigė japonas.

Reklama

Kalbėdamas apie artėjantį Rusijos GP, Y. Hasegawa taip pat sakė, kad dėl trasos charakteristikų (ilgų tiesiųjų – red. past.) bus svarbu tinkamai panaudoti baterijose sukauptą energiją ir kontroliuoti kuro sąnaudas.

„Galios panaudojimas ir kuro (sąnaudų – red. past.) kontrolė bus labai svarbu. Esant didelėms kuro sąnaudoms, mums reikės stengtis stabdymo metu atgauti maksimaliai įmanomą energijos kiekį. Apskritai, trasa yra gana techniška, todėl tai neabejotinai bus iššūkis tiek komandai, tiek pilotams“, – užbaigė Y. Hasegawa.

Primename, kad po trijų etapų „McLaren ekipa yra iškovojusi vos vieną tašką, kurį Bahreine pelnė atsarginis komandos pilotas Stoffelis Vandoorne’as, minėtame etape pakeitęs šonkaulių traumą besigydžiusį F. Alonso.

Reklama
avatar
4 Komentarų gijos
1 Komentarai gijose
0 Sekėjai
 
Labiausiai aktyvus komentaras
Karščiausia komentarų gija
4 Komentarų autoriai
MykolasSTFULoyal to FerrariPraeivis Naujausi komentarų autoriai
  Prenumeruoti  
naujausius seniausius geriausiai įvertintus
Pranešti apie
Praeivis
Praeivis

Panasiai buvo kalbama ir pries Kinijos GP, bet neviskas taip gerai baigesi, kaip buvo kalbeta.

Loyal to Ferrari
Loyal to Ferrari

Svaigsta. Rusijos trasa reikalauja galingo variklio. Berods 52 ar 57 proc distancijos full throtle. Tad sėkmės…

STFU
STFU

o kas jiem belieka kalbet, kai esi priekyje visada sakai, kad va cia mum bus sunku, nes konkurentai tokiose trasose stiprus, bet vistiek nugali, o kai esi tokioj beviltiskoj padety kaip mcl su honda, tai tik tiketis ir belieka. mano manymu tinkamai susikloscius aplinkybem ir jei situacija nepakistu nei viename aspekte, tai mcl taskai tikimiausi hungaro ringe, monake, singapure. ten kur sunku lenkti

Mykolas
Mykolas

Man patiko Herberto nuomonė – Alonso ir Buttonas į pensiją, paimti naujokus ir tada pradėti medžioklę, o dabar su motyvacijos stokojančiais pilotais yra sunku…

STFU
STFU

tiesos tikrai yra tuose žodžiuose, bet tobulinant ar kuriant kažką, tas žalias jaunimas bus sunkus arba bevertis pagalbininkas, tad visiškus naujokus imti nereikėtų, bet kažką iš supratimą turinčių ir alkanesnių reikėtų