Nors „Honda” šiemet nepasižymi nei patikimumu nei greičiu jie ir kitais metais nekeis variklio koncepcijos

Sugrįžusi į „Formulę 1” „Honda” buvo sumasčiusi visai kitaip kurti variklius nei konkurentai. Visgi po nesėkmingų pirmų dviejų sezonų jie nusprendė kurti variklį panašų į „Mercedes”.

Šis sezonas yra tiesiog tragiškas „McLaren” komandai, jie yra patys paskutiniai rikiuotėje pagal iškovotus komandinius taškus. Britai nuolat skundžiasi, kad jiems  trūksta galios, be kita ko „Honda” jėgainė yra labai nepatikima. Baudos už keičiamus elementus skiriamos kone kiekvieną GP.

Reklama

Kaip bebūtų japonai apsisprendė likti prie naudojamo variklio principo ir iš naujo prie brėžinių negrįš.

„Naują variklio koncepciją mes pristatėme šiemet, tad aš beveik galėčiau sakyti, kad tai yra pirmieji mūsų metai sporte”, – kalbėjo Yusuke Hasegawa. „Mūsų tikslas yra dabar naudojamą variklį tobulinti ir naudoti kitais metais, jei viskas vyks sklandžiai gal net ir 2019. Nekeisime nei variklio svorio, nei svorio centro, nei uždegimo kameros principo, kaip ir likę variklių gamintojai.”

„Mes pasielgėme teisingai. Dabar mes galime tobulinti esamą variklį tiek, kad pasivytume konkurentus. Prieš tai naudotas variklis buvo iš esmės kitoks, tobulinant jį mums nebuvo įmanoma pasiekti kitų variklių lygį. Būtent todėl mums buvo būtina viską kurti iš naujo.”

Nepaisant visko Yusuke sakė, kad iš pat pradžių buvo žinoma, jog „Honda” variklis nebus šiemet patikimas.

„Vos užvedus variklį mes pastebėjome, kad jis nebus toks patikimas, kaip mes tikėjomės. Taip pat mes aptikome daug smulkių problemų. Žinoma, mes turėjome ištaisyti tas smulkmenas”.

„Visa tai ištaisius mes pradėjome variklį tikrinti ant dino stendo ir viskas vyko sklandžiai.”

„Aišku mum buvo žinoma, kad galios variklis negeneruoja tiek kiek mes tikėjomės. Barselonoje žiemos bandymų metu iškilo problemų susijusių su bolidu, kaip tepalo bakelio bėda. Tai nebuvo variklio bėda, tačiau ji labai svarbi”.

 

„Daug ko mes negalime išbandyti ant dino stendo, kai kas gali būti patikrinta tik trasoje. Problemos su tepalo baku yra viena didžiausių, mes patobulinome jį, bet dabar mes negalime tiek išspausti iš variklio. Be abejonės kurdami variklį mes atsižvelgiame ir į bolido duomenis, tačiau visko įvertinti nepavyksta niekada”, – sakė Hasegawa.

„Antra didelė problema buvo susijusi su vibracijom. Dino stendas yra sunkesnis ir stabilesnis, tad ten šios problemos nekilo, kaip važiuojant su bolidu. Žinoma, mes įvertinome tam tikrą vibracijų lygį, tačiau jų lygis buvo didesnis. Mes nenustojame tobulinti ir kurti atnaujinimus. Žinoma pasirodymas trasoje labai svarbus, tačiau reikia nepamiršti, kad tai yra mokymosi dalis. Lyginant su pernai, mes privalėjome keisti variklio koncepciją, kitiems metams jos nekeisime.”

Reklama

1 komentaras

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia