Savaitgalį vykusiame Meksikos GP etape „McLaren” komanda galėjo varžytis su varžovais, „Honda” sako, kad jie liko nustebinti tokios situacijos.

Kvalifikacijos pirmoje dalyje Fernando Alonso tempas buvo vos ~0,25 sekundės lėtesnis už lyderio

Viską gadino gautos eilinės baudos už keistus elementus, dėl ko abu „McLaren” pilotai startavo iš rikiuotės galo. Ironiška tai, kad „Honda” nusprendė geriau gauti baudas Meksikoje, nes čia jei tikėjosi būti labai silpni.

Reklama

Lenktynėse tiek Stoffelis tiek Fernando kovojo su dauguma kaip lygus su lygiais. Vienu momentu už ispano buvo užstrigęs net Sebastianas Vettelis su „Ferrari”.

Lenktynėse Fernando Alonso iškovojo 10 poziciją, o Vandoorne liko tuoj pat už taškų ribos.

„Mūsų demonstruotas tempas buvo geresnis, nei tikėtasi”, – sako Yusuke Hasegawa.

„Dar prieš vykstant į Meksiką, mes manėme, kad ir taip mūsų silpnesnis variklis nukentės nuo aukščio, kuriame yra trasa, ir būsim dar lėtesni nei įprasta.”

„Visgi gamykloje gerai padirbėjome ir suradome nustatymus, tik dėl to mes galėjome galios nuostolis buvo mažesnis”.

„Mes dar truputį atsiliekame, bet skirtumas jau tikrai nedidelis.”

Hasegawa atskleidžia, kad viso šio proveržio paslaptis tinkamai sureguliuotas bandymų stendas.

„Anksčiau mes blogai nustatydavome dyno stende aukščio skirtumus”, – sako japonas.

„Tačiau paskutinėmis savaitėmis mes padarėme pažangą Sakuroje („Honda” gamyklos pavadinimas), dabar darbai su varikliu yra tikslesni. Visi paskaičiavimai ir simuliacijos yra daug kokybiškesni nei pradžioje sezono. Dar nepasiekėme tos ribos kai visu 100% atkartojame trasos charakteristikas, tad dar negalime sustoti ir švęsti.”

„Sąlygos Meksikos trasoje yra unikalios”.

Reklama

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia