Šio sezono čempionas nepatenkintas taisyklėmis, kurios daro bolidus panašius į NASCAR.

Kitais metais ant bolidų bus privalomai sumontuotas Halo įrenginys, jis jau padalino fanus į dvi dalis. Be to nuo kito sezono lenktynininkams teks panaudoti ne 4, kaip šiemet, o tris variklius, priešingu atveju lauks baudos.

Praeitą savaitgalį Brazilijoje tokias nuobaudas gavo Hartley, Gasly, Strollas, Ericssonas ir Ricciardo. Per visą šį sezoną susumavus visas startinių pozicijų baudas gauname įspūdingą skaičių – 820.

Reklama

Visgi visa tai ne riba, nes kitais sezonais sumažinus galimų panaudoti jėgainių skaičių, galimas daiktas pirmosios baudos gali pasirodyti jau ir prieš vasaros atostogas.

Hamiltoną tokia mintis tiesiog purto.

„Man visai nepatinka mintis, kad kitais metais mums dar mažinamas variklių skaičius iki 3. Tai užknisa. Judėjimo į priekį greitai, štai ko trūksta F1,”

„Kitą sezoną bolidai bus kaip autobusai, jie bus tokie sunkūs kaip NASCAR automobiliai.”

„Stabdymo kelias pailgės, stabdžiai ir taip jau visada yra ant ribos. Aš žinau, kad viskas skamba labai neigiamai, tačiau kaip lenktynininkas aš noriu greitų, manevringų bolidų, su kuriuo galima būtų spausti kiekvieną ratą iki lenktynių pabaigos. Deja mes gauname viską priešingai. Panašiai galėjau lenktyniauti vakar, bet tai buvo dėl skirtingų priežasčių. Jei palygintume mano važiavimą su vaikinais priekyje, jie viską taupė, o taip mes beveik nuolat ir elgiamės.”

„Aš nemanau, kad tai labai jaudina žiūrovus. Pačios įdomiausios lenktynės stebėti žiūrovui būna kai lyja, nes tada mūsų neriboja visi šie reikalai. Aš nemanau, kad mažinti variklių skaičių sezonui yra tinkamas kelias”.

Reklama

2 Komentarai (-ų)

    • Tikrai. Visi nuolat sako, kad per daug aero ir boldai per sunkus, taciau ir toliau ju svoris ir aero didinami…

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia