Prieš pirmąjį „Halo” sezoną, James Allisonas pasidalijo iššūkiais, kuriuos jie sutiko kurdami ir pritaikydami galvos apsaugos prietaisą savo bolidui.
FIA išleido naujas taisykles, kurios lėmė, kad 2018 metų sezonas bus tas, kuriame visi bolidai privalės turėti „Halo” saugumo sistemą.
Kontroversiška galvos apsauga kėlė nemažai sunkumų F1 dizaineriams, kurie turėjo pasirūpinti, jog naujoji sistema atlaikytų didelius krūvius, apsaugotų lenktynininko galvą ir nepadarytų žalos bolido aerodinamikai.
„Prietaiso adaptacija buvo svarbiausias iššūkis, – sakė J. Allisonas. – Tai nėra mažo svorio dirbinys, jis turi keletą kilogramų titano, kuris turi būti sumontuotas ant bolido. Visi pakeitimai, kuriuos mes turėjome padaryti – paskirstyti ir įvertinti bendrą svorį, kad bolidas neviršytų svorio limito.”
„Jis yra sunkus ir dėl to, kad šis prietaisas turi atlaikyti labai dideles apkrovas. Turėjome sustiprinti važiuoklės dizainą, kad būtų galima išlaikyti dviaukštį Londono autobusą ant viršaus, kad įsitikintume ar jis yra pakankamai tvirtas atlaikyti tokio tipo apkrovas, jog lenktynininko galva būtų apsaugota.”
Daugiau informacijos apie „Halo” keliamas problemas žiūrėkite „Mercedes” pateiktame vaizdo įrašė.
Take a double-decker bus. Balance it on top of a 7kg metal frame. Then bolt that to a 300km/h racing car
Those are the kind of numbers the 2018 @F1 chassis has to be able to stand up to… 💪
So, what else do we know about the Halo so far? James Allison explains all 👇 pic.twitter.com/gtNHbw7SIV
— Mercedes-AMG F1 (@MercedesAMGF1) February 7, 2018