Kadangi nėra jokių rimtų kalbų apie naujo gamintojo žengimą į F1 areną, dabartiniai gamintojai klausia, ar verta kažką keisti?

Jau buvo pasirodę kalbos, kad dabar dalyvaujantys sporte gamintojai susitarė, kad MGU-H generatorius būtų nuimtas, atsirado kitų veiksnių.

„Red Bull“ susitarus su „Honda“, jų pozicija pasikeitė. Prieš tai jie palaikė „Renault“ pageidavimus, o dabar, žinoma, palaiko japonus. O „Honda“ dabar sako, kad jie visai norėtų, kad MGU-H liktų.

Reklama

Antra metų pradžioje buvo daug kalbų, apie besidominčius į sportą žengti naujus gamintojus, tarp jų tokie garsūs vardai kaip „Porsche“ ir „Aston Martin“. Tačiau dabar paaiškėjo, kad artimiausiu metu jų Formulės 1 trasose nepamatysime.

Kad kai kuriuos aspektus reikia tobulinti sutinka visi, pvz kuro kiekio vartojimą, skleidžiamo triukšmo garsumą, daugiau standartizuotų detalių. Tačiau gamintojų atstovai klausia, kam reikia bandyti taisyti tai, kas iš tikrųjų veikia be problemų.

„Kol kas vyksta intensyvios diskusijos“, – sako „Mercedes“ komandos vadovas – Toto Wolffas. „Mums buvo pristatyta vizija, kurią pasirinkus mums visiems tektų kurti visiškai naujus variklius.

Visi keturi sporte dalyvaujantys variklių gamintojai sutinka, kad reikia gerinti kuro vartojimą ar, kad reikia pasiekti didesnį garso lygį. Tačiau jei niekas nesiruošia ateiti į sportą, tai kurti visiškai naują variklį nėra prasmės.

Jei atsirastų kažkas tikrai pasiryžęs ateiti ir dalyvauti, kaip kad kažkada mums visiems teko apsispręsti ir susitaikyti su tuo, kad reikės daug investicijų, o rezultatų bus ir gerų ir blogų, tada taip, mums reikėtų galvoti, kaip pagerinti situaciją. Tačiau kol niekam nekyla noras, tai dabar vyksta tiesiog akademinė diskusija.“

„Aš manau, mums reikia stengtis išlaikyti stabilumą“, – pridėjo Cyrilas Abiteboulas iš „Renault“. „Mano manymu tai yra kertinis klausimas viskam, ypač Formulėje 1, nes čia viskas kainuoja labai daug, o konkurencija didžiulė.

Tas pats yra ir variklių srityje, ir aerodinamikos, ir t.t. Aš manau, mes nuvertiname stabilumo svarbą ir pervertiname išlaidų klausimą visiems, tiek gamintojams, tiek komandoms, tiek pačio šou. O viskas ko norime tai artimos kovos trasoje.“

„Mano nuomone tai sprendimą turi priimti komercijos teisių savininkai ir valdančioji pusė“, – sako Christianas Horneris.

„Nepanašu, kad į sportą norėtų žengti kažkoks naujas žaidėjas, tad apsispręsti reikia FIA ir „Liberty“ ko jie iš tikrųjų nori.“

Reklama

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia