2021 įsigaliosiančios variklių taisyklės supriešino didžiąsias komandas su mažosiomis, visgi „Force India“ prieš variklių supaprastinimą.

FIA ir „Liberty“ taip siekia prišaukti, kuo daugiau gamintojų į F1, tačiau jei tokios taisyklės būtų patvirtintos „Ferrari“ grasina trauktis. „Mercedes“ ir „Renault“ taip pat yra nepatenkinti.

Mažosios komandos, kaip „Williams“, „Toro Rosso“, „Red Bull“ aktyviai palaiko variklių suvienodinimą, nes tada jie turės didelių šansų kovoti kaip lygus su lygiu su gamintojų komandomis.

Reklama

„Force India“ nesutinka, kad iš Formulės 1 reikia išimti variklio faktorių.

„Mes turime užtikrinti, kad Formulėje 1 būtų keletas nežinomųjų“, – sako Otmaras Szafnaueris.

„Visi kartu priimdami sprendimus mes neturėtume tiek supaprastinti variklius, kad jie visi taptų vienodi. Kam reikia panaikinti variklio keliamus iššūkius iš F1?“

„Dabar mes renkamės išleisti 100 milijonų lenktynininko algai, na arba dar daugiau, kam mums to reikia? Vienintelė to priežastis turėti pranašumą.“

„Pagal tai gaunasi, kad tai yra lenktynininkų čempionatas. Kam tada išleisti dešimtis jei ne šimtus milijonų tobulinant aero paketą? Lygiai dėl tos pačios priežasties.“

„Tai kodėl reikia taip nurašyti variklio įtaką? Jo svarba taip pat turi egzistuoti šiame sporte, taip pat kaip ir aero, tai pat kaip ir piloto.“

„Geriausia komanda turi būti ta, kuri sukomplektavo viską geriausiai. Jei panaikini variklį iš šios draugijos, tada kiti du tampa beprotiškai svarbūs, tai mano manymu nėra gerai.“

„Nėra dar nieko nepakeičiamo. Dar buvo tik pirmosios diskusijos, tad tikrai dar viską galima tinkamai apsvarstyti. Tam turime lygiai metus, kviečiu visus labai rimtai sudalyvauti diskusijose.“

Reklama

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia