Šiemet jau 5 sezonas, kaip Formulėje 1 naudojama hibridinių variklių technologija, Jeanas Todtas pripažino, kad dabartiniai varikliai yra per daug sudėtingi.

2014 metais į F1 atėję hibridiniai varikliai dažnai kritikuojami dėl savo didelės kainos. FIA prezidentas Jeanas Todtas pripažino, kad tuo metu buvo persistengta.

„Mes norime sukurti paprastesnes taisykles naudodamiesi dabar sukaupta patirtimi“, – sako J. Todtas kalbėdamas apie 2021 metų taisykles.

Reklama

„Tai tiesiog meno ir technologijų kūrinys, tačiau aš suprantu, kad dabartiniai varikliai neatitiko fanų lūkesčių.“

„Varikliai nėra tokie, be kurių gero čempionato neturėtume.“

„Taigi, mano nuomone, labai svarbu pasimokyti iš dabartinės situacijos ir taip sukurti kažką paprastesnio.“

„Asmeniškai man autosportas iš vienos pusės visada išliks šou, tačiau tik šou negana.“

„Tai tuo pačiu turi išlikti laboratorija. Laboratorija gamintojams, gamykloms, sukurtos technologijos turi būti pritaikomos paprastiems gatvės automobiliams. Visa tai ir vyksta“, – sako prancūzas.

„Jei visa tai įvertinus pamatai, kad persistengei, reikia truputį grįžti atgal.“

„Esu tikras, kad be MGU-H variklio naudingumo rodikliai pakils aukštyn.“

Jeanas Todtas taip pat atskleidė, kad 2021 taisyklės jau beveik baigtos ruošti ir bus pristatytos laiku.

Reklama

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia