FIA saugumo vadovas Charlie Whitingas atskleidė kodėl „Ferrari“ komandai buvo uždrausta naudoti tokius veidrodėlius kokius naudojo Ispanijoje.

Visai neseniai FIA paskelbė, kad bus galima naudoti veidrodėlius pritvirtintus prie halo sistemos. Italai buvo pirmieji kurie parodė, kaip jų manoma visa tai turi atrodyti, tačiau C. Whitingas buvo iškart pastebėtas fotografuojantis šį „Ferrari“ sprendimą.

Dar prieš lenktynes Ispanijoje buvo paskelbta, kad nuo sekančio etapo „raudonieji“ nebegalės naudoti šio savo sprendimo.

Reklama

„Žodis tvirtinimas yra labai abstraktus“, – sako Whitingas. „Viskas balansuoja ant taisyklių interpretavimo, šiuo atveju ar tai pritvirtinimas ar ne. Mums atrodo, kad tai nėra veidrodėlių tvirtinimas.“

„Jų teigimu tai būtina dėl veidrodėlio tvirtumo. Aš labai abejoju, ar jie (kalbama apie sparnelius virš veidrodėlio) čia būtų, jei nesuteiktų aerodinaminės naudos, nes šiais laikais jų nereikia labai didelių.“

„Prieš keletą savaičių mes paskelbėme, kad veidrodėlius ant halo tvirtinti bus galima, nes tuo domėjosi dauguma komandų.“

„Mes sutikome ir iškėlėme keltą sąlygų, viena jų, kad ten gali būti tik tvirtinimo elementas. Viskas priklauso nuo taisyklių interpretacijos, tai kaip situaciją suprato „Ferrari“ mums nepatiko.“

Reklama

Komentarai

avatar
  Subscribe  
naujausius seniausius geriausiai įvertintus
Pranešti apie
deivec
deivec

FIA nelabai sugeba normaliai pasakyti iskart…ko galima ko negalima