FIA saugumo vadovas Charlie Whitingas atskleidė kodėl „Ferrari“ komandai buvo uždrausta naudoti tokius veidrodėlius kokius naudojo Ispanijoje.

Visai neseniai FIA paskelbė, kad bus galima naudoti veidrodėlius pritvirtintus prie halo sistemos. Italai buvo pirmieji kurie parodė, kaip jų manoma visa tai turi atrodyti, tačiau C. Whitingas buvo iškart pastebėtas fotografuojantis šį „Ferrari“ sprendimą.

Dar prieš lenktynes Ispanijoje buvo paskelbta, kad nuo sekančio etapo „raudonieji“ nebegalės naudoti šio savo sprendimo.

Reklama

„Žodis tvirtinimas yra labai abstraktus“, – sako Whitingas. „Viskas balansuoja ant taisyklių interpretavimo, šiuo atveju ar tai pritvirtinimas ar ne. Mums atrodo, kad tai nėra veidrodėlių tvirtinimas.“

„Jų teigimu tai būtina dėl veidrodėlio tvirtumo. Aš labai abejoju, ar jie (kalbama apie sparnelius virš veidrodėlio) čia būtų, jei nesuteiktų aerodinaminės naudos, nes šiais laikais jų nereikia labai didelių.“

„Prieš keletą savaičių mes paskelbėme, kad veidrodėlius ant halo tvirtinti bus galima, nes tuo domėjosi dauguma komandų.“

„Mes sutikome ir iškėlėme keltą sąlygų, viena jų, kad ten gali būti tik tvirtinimo elementas. Viskas priklauso nuo taisyklių interpretacijos, tai kaip situaciją suprato „Ferrari“ mums nepatiko.“

Reklama

2 Komentarai (-ų)

    • Na formulė 1 tuo man ir labai patinka, kad kažkas parašė taisykles, o kitas jau sukūrė tai kas „legalu” 😀 o rašant taisykles sugalvot, kad kažkas padarys papildomą sparnelį ale tam, kad stabilesnis veidrodėlis būtų, na negali sumastyti 🙂 man įdomu, ar po kokių 10 metų kas nors atskleis, ką Red Bull į sparnus dėjo, kad jie sėkmingai linkdavo, bet tik ne per patikrinimus 😀

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia