„Renault“ komandos vadovas pripažino, kad jį stebina konkurentų variklių tobulinimo lygis, o labiausiai iš visų – „Ferrari“.

Prancūzai taip pat šiemet jau kartą pristatė atnaujintą variklio versiją Kanadoje, visgi atsilikimas iki varžovų nepakito.

Anglijoje aiškiai matėsi, kad „Red Bull“ trūksta greičio, o pačio „Renault“ komandos sportininkai nesugebėjo kvalifikacijoje papulti į TOP 10.

Reklama

„Aš žaviuosi tuo kaip mes tobulėjime, tačiau įspūdingai dirba ir mūsų varžovai, nes tiesą sakant skirtumai tarp mūsų nemažėja“, – sako C. Abiteboulas.

„Visi mūsų tobulinimai, kol kas mums leidžia išlaikyti pastovumą.

Ypač „Ferrari“ padarė didelę pažangą, tai matosi tiek jų gamyklinės komandos rezultatuose, tiek ir klienčių.

Tai yra akivaizdu ir mes negalime į tai neatsižvelgti dirbant savus darbus.“

Cyrilo nuomone tokį didelį skirtumą lemia ir tai, kad dėl padidėjusios prispaudžiamosios galios ir geriau sukimbančių padangų lenktynininkai didesnę laiko dalį praleidžia greičio pedalą nuspaudę iki galo.

„Tiesiog nuostabu, kaip stipriai keičiasi trasos“, – sako Abiteboulas.

„Ypač šiemet, daugumos trasų danga buvo išlieta naujai.

Dažnai mes nežinome kaip viskas vyks trasoje, kurioje išlietas naujas asfaltas. Silverstone tikrai mus nustebino, kai pamatėme kiek daug sukibimo, dabar daug daugiau laiko lenktynininkas važiuoja nuspaudę greičio pedalą iki pat dugno.

Iš visų trasų kur šiemet lenktyniavom, būtent čia buvo svarbiausia variklio galia.“

Reklama

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia