
Komandos vadovas Sergio Marchionne patvirtino, kad iš komandos pasitraukė vyriausiasis variklių skyriaus vadovas Lorenzo Sassi, norėdamas tęsti ir plėtoti savo karjeros galimybes.
Prieš penkias dienas Italijos laikraštis Corriere della Sera pranešė, kad L. Sassi paliko komandą, o tuo pat metu „Ferrari” dar nebuvo patvirtinusi jo išvykimo.
Ši naujiena yra daugelį stebinanti, kadangi „Ferrari” progresas pastaraisiais metais variklio departamente yra ryškiai pastebimas. Kol kas tai yra vienintelė ekipa, kuriai pavyko pasivyti tris metus pasipriešinimo nesulaukusius „Mercedes” variklius, nors vokiečiai minimalų pranašumą vis dar yra išlaikę.
„Ferrari” vadovas Sergio Marchionne La Gazzetta dello Sport sakė, kad ištiesų italas palieka „Ferrari” F1 komandą.
„Sassi tęsia savo karjeros galimybių plėtrą. Mums jau taip yra nutikę su Cardile praeityję”, – kalbėjo S. Marchionne.
Enrico Cardile 2016 metais iš „Ferrari” GT programos atėjo į „Ferrari” F1 aerodinamikos departamentą. Šis pasikeitimas įvyko kai komanda atliko restruktūrizaciją po Jameso Allisono išvykimo.
L. Sassi, tikint gandais, taps atsakingas už viso FCA koncerno hibridinių jėgainių vystymą. Tikiuosi, kad Ferrari turi žmogų, galintį sėkmingai pakeisti Lorenzo.
Manau, kad tikrai suras. Panašiai juk įvyko su aero departamentu po Allisono, nors neaišku kokia bus ateitis, bet per 2 metus nesubyrėjo.
Praeivi, pasitikrinkite info pašto dėžutę 🙂
Situacija su JA buvo kiek kitokia, nes jis buvo technikos direktorius, tad tiesioginės įtakos mašinos projektavimui, manau, neturėjo. Tuo tarpu Sassi yra siejamas su pastebimu Ferrari PU patobulėjimu. Aišku, tai toli gražu ne jo vieno nuopelnas, bet variklių skyrius yra kur kas smulkesnė aplinka, nei visa techninė komanda, tad vieno žmogaus įtaka gali būti pastebimesnė.
Dėžutė patikrinta, o atsakymas jau tavo dėžutėje 🙂
O dėl komentaro – sunku čia ką nors užginčyti, labai protingai išsakyta 🙂
na tikekimes nebus didelio zingsnio atgal…