„Ferrari“ paaiškino, kas nutiko sustojimo metu Bahreine

5
ferrari

Maurizio Arrivabene paaiškino, kas įvyko „Ferrari“ sustojimo metu Bahreine, kai Kimi Raikkonenas pervažiavo savo mechaniką bei teigia, kad jie dirba su FIA ir nori užkirsti kelią tokių įvykių pasikartojimui.

„Ferrari“ mechanikas Francesco Cigarini patyrė kojos lūžius, kai Kimi Raikkonenas pervažiavo jį, nors jam degė žalias šviesoforo signalas, kuris leidžia palikti aptarnavimo zoną. Tačiau suomiui buvo pakeistos tik trys iš keturių padangų, todėl lenktynės jam baigėsi nuvažiavus keletą metrų nuo garažo.

Reklama

„Mes turime procedūrą, kuri užtikrina, kad sustojimai lenktynių metu būtų atliekami pačiu saugiausiu būdu“, – sakė M. Arrivabene.

„Šiuo atveju buvo trys faktoriai. Vienas įtraukia žmogaus faktorių, antras įtraukia mechaninį faktorių, o trečiasis – elektronikos prietaisų faktorius.“

„Tai kas įvyko buvo valdymo klaida ir kairė galinė padanga nebuvo taisyklingai nuskaityta elektronikos įrenginio ir davė žalią šviesą.“

„Mes [su Charlie Whitingu] peržiūrėjome visą sustojimų procedūrą kartu su FIA, kad užtikrintume, jog toks scenarijus nepasikartotų.“

„Tai nėra mūsų tikslas [kelti pavojų personalui], nes mums rūpi mūsų žmonės, labiau už bet ką kitą.“

Pirmoje Kinijos GP treniruotėje „Ferrari“ atliko daugybę sustojimų, kad įsitikintų ar reikalingi kokie nors pakeitimai, kad būtų padidintas saugumas.

M. Arrivabene pasidžiaugė, kad F. Cigarini sugrįžo atgal į Italiją ir tolimesnį gydymą tęs savo namuose.

„Francesco jaučiasi puikiai. Vakar jis sugrįžo į Italiją, todėl situacija yra kontroliuojama.“

„Kaip komandos vadovas aš su juo bendrauju kiekvieną dieną. Jis yra namuose ir viskas yra gerai.“

Reklama
avatar
2 Komentarų gijos
3 Komentarai gijose
0 Sekėjai
 
Labiausiai aktyvus komentaras
Karščiausia komentarų gija
3 Komentarų autoriai
deivecPraeivisMartynas Naujausi komentarų autoriai
  Prenumeruoti  
naujausius seniausius geriausiai įvertintus
Pranešti apie
Martynas
Martynas

‘kairė dešinioji padanga’ lol

deivec
deivec

Jeigu kalbam apie sauguma . tai FIA kaip saugumo sergetoja, turetu uzdeti min sustojima ar kazka…arba kur negali stoveti mechanikas. Nes dabar kaip stovejo ferrrari mechanikas, tai absurdas….grynai masinos kelyje…truputi nervas nelaiko po to „pranesimo“
Arba galetu FIA liepti tobulinti sistemas ar unifikuoti…bet ne…reikia kol zus kazkas matyt…..

deivec
deivec

Jau FI komandos vienas vadovu, isreiske minti, kad FIA turi uzsiimti del pit stopu