Šiemet „Ferrari“ ilgai kovojo dėl titulų abiejuose čempionatuose, komandos vadovas sako, kad revoliucijos komandoje nereikės, kad situacija dar pagerėtų

Gamintojų įskaitoje „Ferrari“ titulą pralaimėjo JAV, o pilotų praeitame Meksikos etape.

Maurizio Arrivabene įstikinęs, kad tereikia patobulinti keletą smulkmenų ir kitą sezoną italų komanda galės pelnyti daugiau pergalių nei šiemet.

Reklama

„Visiškai nuoširdžiai sakau, kad matau daug teigiamų dalykų. Aš matau labai jauną komandą dirbančią prie bolido tiek čia, tiek gamykloje Maranele“, – sako Maurizio.

„Visi yra labai vieningi, visi keičiasi turima informacija, visi labai susikaupę ir dar yra gana jauni. Visa tai įvertinus nebuvo labai daug besitikinčių tokių rezultatų jau šiemet.“

„Mūsų technikos direktorius Mattia (Binotti) puikiai vadovauja savam skyriui. Jis vis labaiua įsilieja į „Ferrari“, mes nuolat apsikeičiame nuomonėmis bei informacija“.

„Jo nuomonė visada yra pagrįsta inžinerinėm žiniom, manoji truputį kitokia, bet mes visada puikiai susideriname.“

„Deja, pačiu svarbiausiu metu mus pavedė maža detalė, kuri su mumis nesusijusi. Tačiau viską lemia smulkmenos, tai pamoka tiek mums tiek tiekėjams.“

„Mes siekiame, kad ateityje viskas eitųsi vis geriau ir geriau.“

Paklaustas tai visgi ko trūksta komandai, kad kitais metais iškovotų gamintojų titulą, kurio komanda neiškovojusi jau 10 metų, Arrivabene atsakė: „Tikrai ne revoliucijos. Tai tiesiog susiderinimo klausimas“.

„Šiais metais mes sumokėjome didelę kainą už smulkias klaidas tad aš pasakiau, kad mums reikia labiau stebėti procesus. Mums reikia stebėti viską.“

„Geriausias šios komandos bruožas yra tas, kad ji niekada nepasiduoda. Ši komanda mokosi iš savų klaidų ir yra visiškai pasiryžusi vienam bendram tikslui“.

Reklama
avatar
1 Komentarų gijos
1 Komentarai gijose
0 Sekėjai
 
Labiausiai aktyvus komentaras
Karščiausia komentarų gija
2 Komentarų autoriai
STFULietuvos Ryto istorija Naujausi komentarų autoriai
  Prenumeruoti  
naujausius seniausius geriausiai įvertintus
Pranešti apie
Lietuvos Ryto istorija
Lietuvos Ryto istorija

Nesinori būti blogu pranašu, bet Ferrari kova vyksta dėl postų, o ne trasoje. Ir tokia kalba panaši į pabaigą. Binotti pastatys į Arrivabene vietą. Kiek pamenu istorija siekia senesnius laikus: Arrivabene norėjo Marchionne posto, bet greičiausiai liks prie suskilusios geldos.