Daug kalbų be rezultatų: „Aston Martin“ veikiausiai nežengs į Formulę 1

3
red bull

Panašu, kad daug dėmesio sulaukęs „Aston Martin“ ir „Red Bull“ duetas 2021 metais netaps technologiniais partneriais.

Panašu, kad naujosios variklių taisyklės, kurios įsigalios 2021 metais, nepabaigs eros, kai bolidų jėgainės kainuoja milžiniškus pinigus.

Reklama

Būtent tai yra svarbiausias faktorius, kodėl „Aston Martin“ buvo pasiruošusi žengti į Formulę 1, kaip variklių tiekėjas.

„Labai gaila, tačiau nepanašu, kad naujosios taisyklės mus sudomins“, – sakė Andy Palmeris.

„Nematau, kad išlaidos galėtų sumažėti su taisyklėmis, kurios girdėjau, kad buvo aptartos. Aš matau, kad viskas ir toliau panašiai išliks, jog mes vaikysimės sėkmės, bandant sumažinti vienos dešimtosios sekundės atsilikimą viename rate.“

Kompanija patvirtino, kad jie dirbo ir planavo tiekti variklius 2021 metais. Jie buvo pasisamdę Luca Marmorini, kuris yra buvęs „Ferrari“ variklių skyriaus vadovas.

Tačiau panašu, kad išlaidos išliks labai panašios, kaip ir dabar, o taisyklės nenumato tam tikrų sričių supaprastinimo, todėl A. Palmeris nemato prasmės įsitraukti į šią veiklą.

„Astron Martin“ labai mėgsta sportą, mes norėtume būti įsitraukę į šį čempionatą, tačiau mes negalime dalyvauti ginklavimosi varžybose. Tai bereikalingai brangu ir kenkia sportui, kadangi kas turės vienos dešimtosios persvarą – tas ir laimės.“

„Nesakau, kad mes jau visiškai atsisakome savo planų, tačiau palauksime, kada bus galutinis pasiūlymas, nes yra nemažai sričių, kurios nėra aiškios. Tačiau, jeigu bus paliktos atviros durys išlaidų karui, tada mes nenorime jame dalyvauti.“

Reklama

3 Komentarai (-ų)

  1. O tai F1 ir nebuvo visada kova dėl dešimtųjų? Dabar kova dėl šimtųjų ar net tūkstantųjų vyksta. Panašu, kad Astonai galvojo padaryt variklį, jį užkonservuot ir 10 metų už tą patį projektą gaut pinigus. Truputį kitaip vyksta viskas F1. Yra dar vienas variantas,perkasi motorą iš to paties Renault, užklijuoja naktį Aston Martin ir go go, visiem gerai 🙂

    • deja vat tame ir butent dabar F1 kyla problemos, visi kovoja del tu desimtuju, bet tuo paciu metu jie visi isleidzia del to milijonus.
      Turi buti balansas…Deja jo nelabai kas nori ieskoti. Nes sotus alkano niekada neuzjaus.
      Ne visi gamintojai (ir dideli gamintojai) dalyvauja F1, iskelk klausima sau kodel…

    • O aš padokartosiu, kada buvo kitaip? Niekada. Skirtumas tik tas, kad sportas išpopuliarėjo nup 1960 metų ir dabar nugalėti yra daug naudingiau finansiškai nei anksčiau. Dabar dėl dešimtųjų jau nelabai kovoja, dabar jau ir šimtosios daug reiškia. Dešimtoji yra bepritiškai didelis F1. Pažiūrėk į tuos pačius pitstopus. Niekas atėjęs į sportâ negali tikėtis su minimaliom investicijom perspjaut senbuvius, ne tie laikai. Net jei bus lubos biudžetų vistiek visiem rūpės šimtosios, sek dalys, nes dabar jau taip yra.

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia