„Red Bull“ vadovas Christianas Horneris sako, kad Vokietijos GP metu buvo verta rizikuoti ir dėti tarpines lietaus padangas, tačiau šįkart rizika nepasiteisino.

C. Horneris, kaip ir Fernando Alonso, Pierre Gasly ir kiti lenktynininkai, ir jų komandų vadovai sako, kad Vokietijoje lenktynių metu iškritus pirmiems lietaus lašams vertėjo rizikuoti ir dėti lietui skirtas padangas.

Visgi lietus krito vos keliuose trasos posūkiuose ir po kelių ratų visi sportininkai turėjo grįžti ir keistis padangas į sausai trasai skirtas. Ir jei ne Sebastiano Vettelio avarijos iššaukta saugos automobilio stadija, tada toks dvigubas sustojimas, kai kuriems lenktynininkams, būtų kainavęs daug daugiau.

Reklama

„Maxas gerai startavo ir pirmuosiuose ratuose gebėjo mesti iššūkį Kimi Raikkonenui“, – sako Horneris.

„Žinoma viskas labai greitai trasoje nurimo, nes visiems buvo svarbu tausoti padangas, kadangi jos buvo esminis strategijos elementas. Tuo metu Danielis gerai kilo pozicijomis aukštyn, deja jam sugedo variklis.

Visiems buvo aišku, kad lietus artėja, tačiau niekas nežinojo kada tiksliai jis pasieks trasą.

Maxas važiavo su vieno sustojimo strategija ketvirtoje pozicijoje, pradėjus lyti keletas lenktynininkų išslydo iš trasos, tarp jų buvo ir Maxas, mes nusprendėme surizikuoti ir pasikvietėme jį uždėti tarpinėms lietaus padangoms.

Deja lietaus buvo nepakankamai ir tarpinės padangos labai greitai perkaito ir sudilo, tad Maxas vėl stojo keistis dėtis minkštų padangų. Už mūsų važiavęs lenktynininkas buvo atsilikęs tiek, kad mes galėjome stoti nerizikuodami prarasti pozicijas, tad rizikuoti tikrai buvo verta, bet rizika nepasiteisino.

Saugos automobilis sutraukė rikiuotę į vieną vietą ir Maxas finišavo ketvirtas, kur pagal demonstruotą tempą ir turėjo būti.“

Reklama

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia