Christianas Horneris po paskutinių kelių varžybų padarė išvadą, kad geriausi varikliai šiemet yra „Ferrari“, o ne „Mercedes“.

Į Formulę 1 atėjus hibridinių variklių erai trasose dominavo „Mercedes“ varikliai. Visos komandos norėjo jį turėti savo boliduose.

Šiemet, pirmą kartą nuo 2014, Christianas Horneris geriausiu varikliu įvardino „Ferrari“ kūrinį.

Reklama

Pavyzdžiui Austrijoje visi bolidai naudojantys italų variklius iškovojo taškus, Didžiojoje Britanijoje į trečią kvalifikacijos dalį pateko 5 iš 6 tokių bolidų.

„Aš manau dabar jie yra geriausi. „Haas“ ir „Sauber“ taip pat padarė didelę pažangą“, – sako Chritianas.

„Varikliai pagal pajėgumą yra panašiame lygyje, vis dar viskas priklauso nuo atnaujinimų. Praėjęs savaitgalis „Renault“ buvo tikrai sunkus, tai puikiai parodo, kokiame lygyje jie dar nėra.

Nuo statistikos niekur nepasislėpsi. Dar yra atstumas, kurį reikia užpildyti ir mes tikimės, kad tai sugebės padaryti „Honda“.

Pasak Hornerio „Red Bull“ surinkti duomenys rodo, kad „Renault“ trūksta apie 7% galios palyginus su varžovais.

„Mes tiesiog esam patrankų mėsa ir tada kai reikia lenkti, ir tada kai reikia gintis. Viskas puikiai matėsi pakartotino starto metu, kokią persvarą turėjo Kimi, visa tai man truputį priminė 2015 lenktynes Meksikoje. Po antro pakartotino starto jis suklydo Stowe posūkyje tačiau netrukus spaudė Maxą 2 ir 3 posūkiuose.

Deja Danielis niekaip negalėjo atakuoti Valtterio, nors ir buvo su geresnėmis padangomis ir sukibimas mūsų buvo geresnis, bet net su DRS mes vistiek atsilikinėjome.

Statistika rodo, kad skirtumas tarp mūsų ir varžovų variklių pajėgumų yra apie 7%.“

Reklama

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia