Christianas Horneris mano, kad „Liberty“ turėtų duoti ultimatumus komandoms tam, kad būtų apsispręsta dėl sporto ateities.

Ypač po to, kai „Liberty“ pristatė 2021 variklių taisykles didžiosios komandos suabejojo ar jos tinkamos, „Ferrari“ net grasina trauktis iš sporto. Christiano nuomone, viskas ką reikia padaryti „Liberty“ tai patvirtinti taisykles, o tada gamintojai lai sprendžia ką jie darys.

„Jiems reikia priimti taisykles ir tada pasakyti: „Štai taisyklės, arba dalyvaujate arba ne“, – sako Horneris.

Reklama

„Tada jau kiekviena komanda spręs dalyvauti jiems ar ne.“

„Red Bull“ komandos vadovas pats yra kritikavęs dabartinį variklių formatą, sakydamas, kad jis su nostalgija prisimena V8, V10 ar net V12 variklių laikus. O Dieteris Mateschitzas ypač 2016 dažnai grasino trauktis iš sporto su abiem komandom – „Red Bull“ ir „Toro Rosso“ – jei neras konkurencingo variklio savo komandoms.

„Aš meluočiau, jei sakyčiau, kad viskas dabar man patinka, nes idealiom sąlygom aš norėčiau ir toliau girdėti V10 ar V12 trasoje.“

„Aš tikrai suprantu priežastis, kodėl einama šiuo keliu.“

„Jie stengiasi protingai suderinti kainą, galimybes, triukšmą – Formulės 1 variklis turi atitikti visus šiuos reikalavimus.“

„Mes jau dabar matome gamintojų, kaip „Aston Martin“ susidomėjimą, jei tik variklio kaina bus protinga.“

Reklama

5 Komentarai (-ų)

  1. “Mes jau dabar matome gamintojų, kaip “Aston Martin” susidomėjimą, jei tik variklio kaina bus protinga.”

    Na kaip taisykliu kurejai gali sugalvoti kaina ? pats Horneris sako, kad reikia pasakyti taisykles, bet vistiek norus sako 🙂

    • Hornernis visada panašiai kalba 🙂 Kol jie turi problemų, tada bando jas spręsti kalbomis. Jeigu taip nutiktų, kad laimėtų lenktynes it čempionatus, tai tokios kalbos baigtųsi.

    • Na matai, 2021 varikliai turėtų būt daug paprastesni, dingsta mgu-h, nuima vieną kompresorių tad jo savikaina stipriai sumažėja, dabar gamintojui gamint variklius vienai komandai totalus minusas, o jei variklis atpigtų keletą kartų tai ko gero viskas susidėliotų tinkamai.

    • Tai taip, bet kalbant apie Hornerio verkimus, jam visada blogai, kol nelaimi. Prisiminkite, kas buvo kai Pirelli padangos plyšo, man rodos buvo 2012 sezonas, plyšo jos visiems, bet po pasikeitimų Red Bull komandos tempas visiškai buvo dingęs, staigiai parėkavo, padarė spaudimą ir padangas atkeitė į ankščiau buvusias, o to rezultatas čempionu titulai. Esme, kad jie visada kelia spaudimą norėdami naudos sau. Aišku, visi taip daro, bet Horneris bene labiausiai kritiškai ir dažniausiai pasisakantis F1 komandos vadovas.

      Tik galvoju, kad jau nelabai, kas kreipia dėmesį į šitas jo kalbas, nes jau tiesiog visi priprato. Tas pats buvo su grasinimais palikti sportą eilę metų jau 🙂

      O šiuo atveju, supranta, kad jiem bus šakės su Renault ir prancūzai del nuolatinės kritikos juos praspirs 2019 metais, todėl jiems reikia uzsitikrinti atsargini variantą Aston Martin, jeigu Honda ir toliau tures problemu. Tai tiesiog spaudimas Liberty, kad jie priimtu palankias taisykles Bulliams 🙂

    • hmmm politika yra politika, taip ir turi būti, nieko kita ir negali tikėtis, ar ne lygiai tai ppat elgiasi Marchionne? „Red Bull“ tikrai ne kažkokie pastumdėliai, turi teisę piktintis, visgi jie irgi 4 kart čempionai, čia ne kokia „Caterham“ 😀 Visi nori išlygų ir kad jos būtų palankios jiems, pvz „McLaren“ prašė leidimų „Honda“, kad leistų tobulinti, tas pats buvo kažkada su „Renault“ kai prancūzai visišką nesamonę sukūrė, „Ferrari“ vienam etapui išmontavo difuzorius, kad pasiimtų tą vieną pergalę sezone ir t.t. ir pan. Iš visų šių „verksnių“ net nžn kuris prasčiausiai atrodo, ko gero „Mercedes“, nes dabar jie priekyje ir jie verkia, kad niekas nepasikeistų, o kad esantys už nugarų zyzia, tai čia, mano nuomone, normalu, nes nori ir jie vėl kilnoti taures į viršų ir laistytis šampanu. 😀

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia