Carlosas Sainzas sako, kad Formulė 1 turi surasti būdą, kaip pagerinti lenkimus atsisakant DRS sistemos, kai Marcusas Ericssonas patyrė didžiulę avariją Italijoje.
M. Ericssonui pasisekė, kad pavyko išvengti sužalojimų, kai patyrė didžiulę avariją Monzos tiesiojoje lėkdamas maksimaliu greičiu.
„Sauber“ lenktynininko bolide sugedo DRS sistemos uždarymo mechanizmas tuo metu, kai reikėjo aktyvuoti stabdžius prieš posūkį. Tai lėmė, kad bolido suvaldyti nebebuvo įmanoma ir įvyko didžiulė avarija.
C. Sainzas džiaugėsi, kad švedas liko sveikas ir teigia, kad Formulė 1 turi atsisakyti DRS sistemos.
„Šis dirbtinis įrenginys, vadinamas DRS, yra labai pavojingas“, – sakė C. Sainzas.
„Jeigu jis neužsidaro, bolidas pasikeičia kardinaliai. Tiek balansas, tiek bolido stabdymo efektyvumas.“
„Todėl aš tiesiog galvoju, kad Formulė 1 tobulėdama turėtų sukurti kažką, kas pagerintų lenkimus be DRS sistemos.“
„Šiuo metu jaučiu, kad DRS yra reikalingas, nes kitu atveju lenkimai būtų išviso neįmanomi. Bet tikiuosi, kad sportas sugebės sukurti kažką, kas pagerins šią sritį be DRS.“
Tuo tarpu Pierre Gasly buvo nustebęs, kad M. Ericssonas po tokios avarijos iš bolido išlipo visiškai sveikas.
„Tai buvo labai gąsdinantis momentas“, – sakė P. Gasly.
„Sėdėjau bolide aptarnavimo zonoje, todėl tai nėra patys maloniausi vaizdai, kuriuos nori matyti prieš išvažiuodamas į trasą.“
„Tada pamačiau jį išlipantį iš bolido. Buvau nustebęs, kad jis atrodė absoliučiai sveikas.“
„Tu atvažiuoji 330 km/h greičiu ir prarandi bolido kontrolę, trenkiesi į sieną ir pradedi verstis. Tai neatrodo smagu.“