Atskleisti Danijos GP planai

5
Danijos GP trasos išdėstymas. @jyllands-posten.dk

Neseniai buvo užsiminta apie tai, kad Danija gali sulaukti Formulės 1 lenktynių, o šiandien buvo atskleisti detalūs Danijos GP Kopenhagos gatvėmis planai.

4,5 km ilgio trasos planą organizatoriai paskelbė vietiniame laikraštyje „Jyllands-Posten“. Pranešime teigiama, kad tai bus pirmas kartas, kai Formulės 1 trasa drieksis dvejais tiltais. Taip pat vienas staigių posūkių bus šalia Kristianborgo rūmų, kuriuose įsikūręs šalies parlamentas. Toliau lenktynininkai apie 300 km/val greičiu turės įveikti Knipelio tiltą.

Reklama

Pasak pranešimo, ši trasa Formulės 1 kalendoriuje gali pasirodyti 2020 metais. Prie šios trasos kūrimo prisideda Danijos verslininkų konsorciumas su magnatu Larsu Seieru Christensenu bei buvusiu šalies parlamentaru Helge Sanderu priešakyje. Naujieji Formulės 1 savininkai „Liberty Media” patvirtino šiuos planus ir leido toliau juos oficialiai plėtoti.

Šių metų kovo mėnesį Kopenhagoje lankėsi daugumos Formulės 1 trasų dizaineris Hermannas Tilke ir kartu su miesto valdžios atstovais bei šalies verslo ministru aptarė potencialias lenktynių vietas.

„Trasos konfigūracija mūsų pristatyta Formulės 1 valdžiai Londone nėra galutinis variantas, tačiau galiu patikinti, kad galutiniai rezultatai nuo šio plano skirsis minimaliai. Trasos planus patvirtino Hermannas Tilke, kuris turėjo klausimų ir pasiūlymų. Tačiau į viską bus atsižvelgta galutiniame variante”, – teigė H. Sanderas.

Tokiais planais džiaugėsi ir vietinis Formulės 1 lenktynininkas Kevinas Magnussenas, kuris dalyvavo ir plano rengime.

„Ši trasa bus fantastiškų lenktynių pagrindu. Trasos pabaiga gali būti panaši kaip Baku GP, bus labai ilgos tiesiosios ir nemažai labai techniškų vietų. Tačiau mano manymu labiausiai turėtų sužavėti visa aplinka – pilotai lenktyniaus šalia Kristianborgo rūmų ir Tivoli sodų. Tai bus viena gražiausių Formulės 1 trasų”, – tikino danas.

Danija nėra naujokė Formulės 1 pasaulyje. Būtent Danijos GP vyko nuo 1960 iki 1968 m., vėliau su pertraukomis iki 1977 m., o paskutinį sykį buvo vykdomas 1995 m. Tiesa, dažniausiai tai buvo Formulės 2 ar Formulės 3 lenktynės. Formulės 1 lenktynės Roskildės mieste, kurios buvo neįskaitinės, vyko du kartus – 1961 m. čia laimėjo Stirlingas Mossas, 1962 m. – Jackas Brabhamas.

Reklama

5 Komentarai (-ų)

    • na sakyciau tipiniai 90 kampo posukiai…kaip miesto trasai..as asmeniskai nenoriu miesto trasu…nes jos dirbtines….apribotos…ir aptvertos labai

  1. Man irgi nepatinka miesto trasos… Tikros trasos turi būti kaip Monza, Imola, Niurburgringas, Spa ir pan. – natūralios, greitos, ir su sava dvasia.

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia