Ateinančios dvi lenktynės bus labai svarbios Hamiltonui

6
@LewisHamilton
@LewisHamilton

Lewisas Hamiltonas, siekiantis apginti čempiono vardą, šiemet buvo lydimas nesėkmių. Šiuo metu jam yra sumontuoti paskutiniai leistini energijos kaupimo prietaisai, MGU-H. Per sezoną gali būti panaudoti tik 5, būtent tiek jau buvo įmontuota į Lewiso bolidą.

„Mercedes” komanda šią savaitę išplatino pranešimą, kad per sekančias kelias lenktynes paaiškės, kiek dar kartų reikės dėti naujas detales, už kurias baudžiama 10 starto pozicijų bauda. Jei dabar sumontuota detalė atitarnaus anksčiau nei pageidautina, Lewiso laukia dar bent 2 keitimai, jei MGU-H sistema ištems dar bent 2 etapus, tada Hamiltonas atkentėti baudą turėtų tik vieną kartą.

Reklama

Šiuo metu vyksta labai artima kova dėl čempiono vardo, dar liko 11 etapų, tad starto pozicijų nuobaudos bus tikrai skausmingo Lewisui, nes net ir kvalifikacijoj užfiksavus geriausią rezultatą startuoti tektų iš 11 pozicijos. Žinoma yra ir kita medalio pusė, viskas priklausys kokioje trasoje teks priimti nuobaudą. Jei trasoje lenkimai įmanomi, tada ši bauda nebus didelis nuostolis, nes iš 11 pozicijos Lewisas su „Mercedes” bolidu turės visus šansus pasiekti prizines vietas, tačiau jei 10 starto pozicijų baudą tektų gauti tokioje trasoje kaip Singapūras, kur lenkti yra labai sunku, iškovotų taškų skirtumas tarp Nico ir Lewiso būtų gerokai didesnis.

Kol kas panašu, kad „Mercedes” nesijaudina dėl kitų jėgainės elementų, kurių Lewisas jau naudoja taip pat ne pirmą.

Žinoma negalima atmesti galimybės, kad problemos ištiks ir Nico, kol kas jam teko kentėti tik nuo pavarų dėžės patikimumo. Dėl šio gedimo jis vieną kartą jau buvo baustas 5 starto pozicijų bauda ir Vengrijoje ši istorija gali pasikartoti, apie tai rašėme vakar.

Taip pat pateikiame lentelę su jau panaudotais variklių komponentais, kad galėtumėte palyginti ir kitų pilotų situaciją.

Power unit ussage so far

Reklama

6 Komentarai (-ų)

  1. nu jei abi paskutines keis skirtinguose etapuose tai jau 2 baudos, bet ko gero turbo kompresorius keičiasi kartu su mgu-h, na ir kaip mercedes skelbia, jei teks keist dabar, tai teks dar kartą, matyt jie paskaičiavę amžių 5-6 GP o variklių panašu užtekti turėtų

  2. Nu as vistiek tikiuosi, kad abiems Mersams pasipils problemos, tada RedBull ir Ferrari gal isimaisytu i visa sita reikala del pirmos vietos, vis butu idomiau 😀

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia