
Šiandien vyko priešpaskutinė Formulės 1 bandymų diena, kurioje greičiausią ratą užfiksavo „Ferrari” pilotas Sebastianas Vettelis.
„McLaren” problemos toliau nesibaigia, Stoffelis Vandoorne šiandien perėmė vairą iš Fernando Alonso, kuris kritiškai atsiliepė apie „Honda” variklius, tačiau problemos tuo nepasibaigė. Belgas iki pietų nuvažiavo 33 ratus, tačiau prieš pietų pertrauką „McLaren” bolidas net du kartus sustojo trasoje ir taip iššaukė raudonos vėliavos stadiją. Ilgiausia britų komandos nuvažiuota distancija šiuose bandymuose – vos 11 ratų. Belgas į trasą sugrįžo likus maždaug dvejoms valandoms iki bandymų dienos pabaigos, tačiau praėjus septynioms bandymų dienoms britų ekipa vis dar atliko primityvius aerodinamikos bandymus su dažais.
„Mercedes” ekipa, kaip ir visų bandymų metu, per vieną dieną techniką leidžia išbandyti abiems savo pilotams. Iki pietų bolidą vairavo Lewisas Hamiltonas, kuris įveikė geriausią savo ratą šiuose bandymuose – 1:19.352, bei nuvažiavo 52 ratus. Po pietų prie bolido vairo sėdo Valtteri Bottas, tempas nebuvo aukštas, tačiau pravažiuota daug ratų ir išbandyti visi padangų mišiniai.
Po nesėkmingos dienos vakar, kai Kimi Raikkonenas nuvažiavo mažai ratų, bei apgadino savo bolidą, Sebastianas Vettelis ėmėsi iniciatyvos ir iki pietų pertraukos nuvažiavo 60 ratų. Toks vokiečio pasirodymas nieko nestebina, tačiau jam pavyko nuvažiuoti greičiausią ratą visų bandymų metu – 1:19.024, tiesa tokį laiką pavyko užfiksuoti su ultra minkštosiomis padangomis. Iki tol greičiausią ratą buvo įveikęs Valtteri Bottas – 1:19.310. Vokietis po pietų pertraukos pradėjo lenktynių simuliaciją ir taip pat buvo pirmasis pasiekęs 100 įveiktų ratų ribą.
„Red Bull” bolidą šiandien vairavo Danielis Ricciardo, panašu, kad diena buvo pakankamai sklandi nepaisant vakarykščių problemų su MGU-K. Po pietų australas pradėjo lenktynių simuliaciją kartu su Sebastianu Vetteliu iš „Ferrari”. Kartkartėmis jie važiavo vienas šalia kito, tačiau atrodė, kad vokietis su visomis padangų sudėtimis yra tiesiog greitesnis trasoje. Žinoma, nereikėtų atmesti kuro kiekio skirtumų, tačiau žvelgiant iš tos pusės, kad tai yra lenktynių simuliacija, abi komandos turėtų būti prisipylę daug kuro. Danielis Ricciardo įveikė daugiau nei 100 ratų, o tai yra pakankamai geras ženklas australui, nes viršyti tokį skaičių ratų su „Renault” varikliu nėra dažnas įvykis.
„Williams” bolidu šiandien dalinosi Felipe Massa ir Lance Strollas, pastarasis bolidą vairavo iki pietų. Kanadienis nuvažiavo 85 ratus be jokių techninių problemų, bet tempas buvo labai žemas, tačiau nėra aišku kokią programą vykdė „Williams”, gali būti, kad tai buvo lenktynių simuliacija važiuojant trumpomis atkarpomis. Po pietų Felipe Massa perėmęs bolidą iš savo kolegos didžiąją laiko dalį važiavo su kieto mišinio padangomis ir greitų ratų laikų nesivaikė, tačiau įveikė daugiau nei visa lenktynių distancija Barselonos trasoje.
„Force India” bolidą šiandien vairavo Estebanas Oconas, kuris iki pietų nuvažiavo keletą greitų ratų, kurie jam leido pakilti į trečią vietą, tačiau jam nepavyko perkopti 1 minutės ir 19 sekundžių ribos. Tačiau dienos pradžia buvo pakankamai produktyvi ir įveikta daugiau nei 100 ratų.
„Toro Rosso” techniką šiandien bandė Danilas Kvyatas, šiai ekipai bandymai kur kas geresni nei praėję – nuvažiuota daugiau ratų ir kur kas greitesnių. Tačiau po pietų rusas sustojo trasoje ir buvo paskelbta raudonos vėliavos stadija. Tačiau rusas kiek vėliau į trasą sugrįžo.
„Renault” bolidą šiandien vairavo tik Jolyonas Palmeris, tačiau iki pietų nuvažiavo 31 vietą. Panašu, kad „Renault” turi įvairių problemų, tačiau jos nėra kritiškai rimtos. Po pietų britas nuvažiavo dar 21 ratą ir sustojo, o trasoje raudonos vėliavos stadija. „Renault” bolidas trasoje daugiau nepasirodė.
„Haas” bolido valdymas šiandien buvo patikėtas Kevinui Magnussenui, kuris įveikė daugiau nei 100 ratų, o tempas toks kaip ir visomis bandymų dienomis – rikiuotės viduryje.
„Sauber” bolidu dalijosi abu komandos pilotai. Rytinius važiavimus pradėjo Marcusas Ericssonas, kuris nuvažiavo net 88 ratus, tačiau pademonstruotas tempas buvo žemas. Po pietų „Sauber” bolidą vairavęs Pascalis Wehrleinas įveikė mažiau ratų nei jo kolega, tačiau jis buvo greitesnis vien sekunde.
# | Pilotas | Komanda | Važiuoklė | Laikas | Skirtumas | Padangos | Ratų |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | S. Vettelis | Ferrari | SF70-H | 1:19.024 | U. Minkštos | 156 | |
2 | L. Hamiltonas | Mercedes | W08 | 1:19.352 | +0.328 | U. Minkštos | 52 |
3 | E. Oconas | Force India | VJM10 | 1:20.161 | +1.137 | U. Minkštos | 94 |
4 | D. Kvyatas | Toro Rosso | STR12 | 1:20.416 | +1.392 | S. Minkštos | 94 |
5 | K. Magnussenas | Haas | VF-17 | 1:20.504 | +1.480 | U. Minkštos | 119 |
6 | D. Ricciardo | Red Bull | RB13 | 1:20.824 | +1.800 | Minkštos | 128 |
7 | S. Vandoorne | McLaren | MCL32 | 1:21.348 | +2.324 | U. Minkštos | 48 |
8 | V. Bottas | Mercedes | W08 | 1:21.819 | +2.795 | Minkštos | 95 |
9 | P. Wehrleinas | Sauber | C36 | 1:22.347 | +3.323 | U. Minkštos | 44 |
10 | J. Palmeris | Renault | RS17 | 1:22.418 | +3.394 | Minkštos | 53 |
11 | M. Ericssonas | Sauber | C36 | 1:23.330 | +4.306 | Minkštos | 88 |
12 | F. Massa | Williams | FW40 | 1:24.443 | +5.419 | Vidutinės | 80 |
13 | L. Strollas | Williams | FW40 | 1:24.863 | +5.839 | Minkštos | 85 |
Susidaro įspūdis, kad Kimiui nelabai tas naujas Ferraris, neišeina jam taip kaip Vetteliui daug ratų įveikti. Reikia tikėtis, kad tai nebent dėl skirtingų programų viskas.
Manau, kad del programu, bet pats vakar kaltas buvo, kad isleke is trasos… Ryt matysim kaip jam seksis
Iki pietu kimis buvo dvigubai maziau nuvaziaves, del kazkokiu skysciu sistemos patikrinimu.
Bet didziausia tragedija cia yra McLaren. Jau darosi gaila…