Antroji bandymų savaitė: antrą dieną greičiausias Valtteri Bottas

0

Antrųjų bandymų antrąją dieną geriausią laiką parodė „Mercedes” pilotas Valtteri Bottas, daugiausiai ratų įveikė „Red Bull” pilotas Maxas Verstappenas.

Antrąją bandymų dieną pasiektas naujas rekordas – 1:19.310. Tiek laiko „Mercedes” pilotui Valtteri Bottui prireikė apvažiuoti vieną Barselonos trasos ratą. Ankstesnis greičiausias laikas priklausė taip pat suomiui, tačiau šiandieninis yra greitesnis beveik puse sekundės. Suomiui tokį laiką pavyko užfiksuoti su super minkštosiomis „Pirelli” padangomis. Po pietų „Mercedes” bolido vairą perėmė Lewisas Hamiltonas, tačiau jo laikai buvo kuklesni, greičiausiai dėl skirtingų bandymų programų.

Reklama

„Ferrari” bolidą šiandien vairavo Kimi Raikkonenas, kuris iš ryto vykdė aerodinamikos matavimų programą ir važiavo su bolidu, kuris buvo apkrautas įvairiais sensoriais, o iki pietų suomiui pavyko įveikti tik 39 ratus. „Ferrari” ekipai nepasisekė popietiniuose važiavimuose, įveikus keletą ratų Kimi Raikkonenas trečiąjame posūkyje sustojo žvyre po smūgio į barjerus ir apgadino kairę bolido pusę – sulaužė priekinį sparną, priekinės važiuoklės dalis ir galinę dalį. Šio incidento priežastis – suktukas, suomis nesuvaldė technikos. Bolidas buvo išgabentas pagalbinio automobilio ir netrukus sesija vėl buvo tęsiama. Tačiau italų ekipai bandymai buvo baigti su 53 įveiktais ratais.

„Red Bull” ekipos bolidą šiandien vairavo Maxas Verstappenas. Iki pietų pertraukos olandui sekėsi puikiai – įveikė nemažai ratų, užfiksavo pakankamai gerus ir konkurencingus laikus, tačiau po pietų privalėjo keisti „Renault” variklį. Priežastys  nėra aiškios, tačiau įpusėjus popietinei sesijai Maxas Verstappenas vėl išvažiavo į trasą. Maža to, sesijos pabaigoje trasoje sustojo olando vairuojamas „Red Bull” bolidas, taip iššaukdamas raudono vėliavos stadiją. Manoma, kad ekipa neapskaičiavo kuro kiekio, kuris ir pasibaigė, tačiau komandai pavyko įveikti 102 ratus – tai yra geriausias pasirodymas šiandien.

„Williams” bolido bandymus iš ryto tęsė Felipe Massa, kuris nuvažiavo 63 ratus, bei užfiksavo dar geresnį laiką negu vakar – 1:19.420, tiesa, šį laiką brazilui pavyko pasiekti su ultra minkštosiomis „Pirelli” padangomis. Po pietų bolidą vairavo Lance Strollas, kuris turėjo problemų praėjusią savaitę, kai kelis kartus apgadino „Williams” bolidą.

„Renault” komanda taip pat paskirstė šios dienos laiką abiems savo pilotams. Iki pietų bolidą valdė Nico Hulkenbergas, kuris nuvažiavo 61 ratą bei išvengė patikimumo problemų, kurios kamavo vakar. Po pertraukos Jolyonas Palmeris sėdo prie geltonojo bolido vairo, tačiau į trasą išriedėjo pakankamai vėlai – įpusėjus popietinei treniruočių daliai.

„Force India” techniką šiandien išbandė meksikietis Sergio Perezas, kuriam diena buvo palyginti rami – įveikta visa lenktynių distancija su padoriais ratų įveikimo laikais. Didesnių problemų komandai pavyko išvengti.

„Toro Rosso” komandai šiandien pavyko išvengti techninių problemų, o Carlosas Sainzas vidutinišku tempu važiavo Barselonos trasoje. Ispanas nuvažiavo visą lenktynių distanciją ir nepatyrė rimtų gedimų.

Amerikiečių „Haas” tyliai ir ramiai dirba savo darbą bandymų metu. Jokių išsišokimų – Romainas Grosjeanas vykdė savo suplanuotą programą, nuvažiuota pilna lenktynių distancija, nors ratų laikai vidutiniški, tačiau techninių problemų šį ekipa turi nedaug.

Vėl sunki diena „McLaren” – nors buvo teigiama, kad šiandien ekipa neturi problemų su jėgos agregatu, tačiau Fernando Alonso niekaip nepavyksta nuvažiuoti daug kilometrų. Komanda sako, kad šiandien jie koncentruojasi į aerodinamiką bei variklio nustatymų derinimą, tačiau nuvažiuotų ratų kiekis rodo, kad ekipa turėjo kažkokių problemų, kurias ilgai sprendė.

„Sauber” bolido vairą šiandien dalinosi Marcusas Ericssonas ir Pascalis Wehrleinas, pastrasis bolidą vairavo iki pietų ir nuvažiavo 59 ratus be didesnių problemų. Po pertraukos į bolidą sėdo švedas, tačiau šiam nieko išskirtinio nuveikti nepavyko. Įprasta diena „Sauber” ekipai. Bandymų pabaigoje, po Maxo Verstappeno sukeltos raudonos vėliavos stadijos, sesija buvo pratęsta 5 minutes, tačiau beveik iš karto buvo paskelbta dar viena raudonos vėliavos stadija, šį kartą dėl „Sauber” piloto Markuso Ericssono.

 

# Pilotas Komanda Važiuoklė Laikas Skirtumas Padangos Ratų
 1  V. Bottas Mercedes W08 1:19.310 S. Minkštos 70
2 F. Massa Williams FW40 1:19.420 +0.110 U. Minkštos 63
3 K. Raikkonenas Ferrari SF70-H 1:20.406 +1.096 Minkštos 53
4 M. Verstappenas Red Bull RB13 1:20.432 +1.122 Minkštos 102
5 L. Strollas Williams FW40 1:20.579 +1.269 S. Minkštos 59
6 L. Hamiltonas Mercedes W08 1:20.702 +1.392 Minkštos 79
7 N. Hulkenbergas Renault RS17 1:21.213 +1.903 S. Minkštos 61
8 S. Perezas Force India VJM10 1:21.297 +1.987 S. Minkštos 100
9 C. Sainzas Toro Rosso STR12 1:21.872 +2.562 Minkštos 92
10 R. Grosjeanas Haas VF-17 1:21.887 +2.577 U. Minkštos 96
11 P. Wehrleinas Sauber C36 1:23.000 +3.690 Minkštos 59
12 F. Alonso McLaren MCL32 1:23.041 +3.731 Minkštos 46
13 M. Eriscssonas Sauber C36 1:23.384 +4.074 Minkštos 47
14 J. Palmeris Renault RS17 1:24.774 +5.464 S. Minkštos 29
Reklama

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia