
Antrąją bandymų dieną Barselonoje Formulės 1 komandos ir toliau bandė savo techniką. Kaip ir buvo galima tikėtis, problemų nebuvo išvengta.
Blogas periodas „McLaren” ekipai – Stoffelio Vandoorno vairuojamas bolidas sugedo grįždamas į aptarnavimo zoną po įrangos tikrinimo rato. Panašių problemų vakar turėjo ir Fernando Alonso, nors „Honda” skelbė, kad tai buvo susiję su kuro bako problemomis. Tačiau šį kartą gedimas nebuvo labai rimtas ir „McLaren” pilotas į trasą grįžo po 25 minučių. Negana to, prieš pat pietų pertrauką „Honda” paskelbė, kad variklis neteko galios, todėl bus montuojama nauja jėgainė. Galios praradimo priežastis buvo įvardinta kaip „kol kas nežinoma”. „McLaren” pavyko sugrįžti į trasą likus daugiau nei valandai iki antrosios bandymų dienos pabaigos.
Jaunasis „Williams” pilotas Lance Strollas sukelė nežymų incidentą trasoje, tačiau jis nebuvo rimtas – lenktynininkas apsisuko trasoje. Bet per pietų pertrauką „Williams” pranešė, kad šiandien komandai bandymai baigėsi, o tai yra susiję su L. Strollo incidentu. Robas Smedley sakė, kad bolidas patyrė žalos ir bus remontuojamas, tačiau naujos dalys atvyks tik rytoj.
„Force India” bolidas buvo tvarkomas per naktį, todėl antrosios dienos bandymai ekipai prasidėjo kiek vėliau. Komanda pranešė, kad turi problemų su išmetimo sistema, tačiau tai nieko rimto ir problemos bus greitai pašalintos, o Estebanas Oconas po kelių minučių pirmą kartą išvažiavo į lenktynių trasą. Likus kelioms minutėms iki pietų pertraukos E. Oconas sustojo trasoje, bolidas buvo nugabentas į aptarnavimo zoną su specialia technika.
„Sauber” komandai antroji bandymų diena prasidėjo nemaloniai – ekipa pranešė, kad kilo problemų su varikliu, todėl jie buvo priversti pakeisti jėgos agregatą visiškai nauju. Po pietų pertraukos Antonio Giovinazzi apsisuko trasoje, todėl trumpam sesija buvo sustabdyta.
„Renault” ekipai iki pietų pavyko įveikti tik vieną ratą dėl užsitęsusių darbų, kurie vyko visą naktį, tačiau šie darbai vyko ne dėl gedimo, o dėl to, kad komanda gavo naujas dalis, kurias diegė į savo bolidą.
„Toro Rosso” pilotas Danilas Kvyatas išbandė savo techniką lėkdamas žvyru, visa laimė, kad spėjo sustabdyti ir išvengė smūgio į atitvarus.
Iki pietų geriausią laiką parodė Lewisas Hamiltonas – jis vieną ratą nuvažiavo per 1:20.983, tiesa, šį laiką britas užfiksavo su super minkštomis padangomis. L. Hamiltonas iki pietų buvo vienintelis nuvažiavęs daugiausiai ratų – 66.
Po pietų „Mercedes” bolido vairą perėmė Valtteri Bottas, kuris pradėjo lenktynių simuliaciją, kas yra šiek tiek netikėta. Greičiausiai „Mercedes” komanda yra užtikrinta savo bolido patikimumu.
And done!! 💪
Day 2: Our first full-race sim of #F1Testing = ✅@ValtteriBottas #VB77 #F1 pic.twitter.com/r2hsBVc2qE
— Mercedes-AMG F1 (@MercedesAMGF1) February 28, 2017
Tačiau suomis turėjo nedidelį kontaktą su atitvarais, bet bolidui nieko rimto nenutiko.
Antroji bandymų diena buvo pakankamai sėkminga „Red Bull” komandai, kuriai, priešingai nei vakar, pavyko išvengti techninių gedimų ir įveikti daugiau nei pilną lenktynių distanciją. „Red Bull” bolidą šiandien vairavo Maxas Verstappenas.
Kimi Raikkonenas su „Ferrari” bolidu pagerino Lewiso Hamiltono, iki pietų pertraukos užfiksuotą laiką – 1:20.960. Tačiau šį laiką suomis užfiksavo su minkštosiomis „Pirelli” padangomis, kuomet Lewisas Hamiltonas su super minkštosiomis. Dar vienas įdomus niuansas, tačiau neoficialus – Kimi Raikkonenas tokį ratą galimai įveikė naudodamas DRS pagalbą, o Lewisas Hamiltonas galinio sparno nebuvo atidaręs.
# | Pilotas | Komanda | Važiuoklė | Laikas | Padangos | Skirtumas | Ratų |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | K. Raikkonenas | Ferrari | SF70-H | 1:20.960 | Minkštos | 108 | |
2 | L. Hamiltonas | Mercedes | W08 | 1:20.983 | S. Minkštos | +0.023 | 66 |
3 | M. Verstappenas | Red Bull | RB13 | 1:22.200 | Minkštos | +1.240 | 89 |
4 | K. Magnussenas | Haas | VF-17 | 1:22.204 | S. Minkštos | +1.244 | 118 |
5 | E. Oconas | Force India | VJM10 | 1:22.509 | Minkštos | +1.549 | 86 |
6 | D. Kvyatas | Toro Rosso | STR12 | 1:22.956 | Minkštos | +1.996 | 68 |
7 | V. Bottas | Mercedes | W08 | 1:22.986 | Vidutinės | +2.026 | 100 |
8 | J. Palmeris | Renault | RS17 | 1:24.139 | Minkštos | +3.179 | 53 |
9 | A. Giovinazzi | Sauber | C36 | 1:24.617 | Minkštos | +3.657 | 65 |
10 | S.Vandoornas | McLaren | MCL32 | 1:25.600 | Minkštos | +4.640 | 40 |
11 | L. Strollas | Williams | FW40 | 1:26.040 | Vidutinės | +5.080 | 12 |
gal netyčia galime pasvajoti, kad kova dėl pole ir pergalių šiemet bus tarp 4 žmonių?
Siūlau prisiminti pernykščius bandymus – tris dienas iš keturių greičiausi buvo „Ferrari”… Šis faktas man neleidžia per daug tikėtis iš šių metų bandymų.
Na taip, Ferrari bandymuose buna greiti, bet kai labiausiai reikai buti greitais, kazkur viskas dingsta 🙂 Mersai tai isviso, antra diena lenktyniu simuliacijas daro … 😀
Negi Ferrari išsprendė problemas su padangomis? Aišku anksti kažką prognozuoti, bet vien tai, kad Kimis laiką užfiksavo su minkštomis, o Hamiltonas su super minkštomis, nuteikia pozityviai.
Autosport komentavo, kad apskritai Ferrari labai stabilus visose trasos dalyje, lyginant su kitais. Mersu ratu laikai labai sokinejo vaziuojant ilgesnes distancijas, bet cia neaisku kaip jie vaziuoja, nes pvz Ferrari, tai kazkaip viena rata spaudzia, tada viena letesni vaziuoja ir taip visa laika, gal Mersai kazkokia kitokia technika naudoja 🙂
Bet kol kas Ferma tikrai teikia vilciu, vien stebint live komentarus pas autosport