
„Red Bull“ komanda inicijuoja prašymą Formulės 1 valdžiai, kad būtų uždrausti ‘vakarėlių rėžimai’ kvalifikacijos metu.
Lewiso Hamiltono neįtikėtinas ratas Australijoje sukėlė nemažai kalbų, apie specialų variklio rėžimą, kurį britas panaudojo paskutiniąjame savo kvalifikacijos rate.
Pasaulio čempionas neigia naudojęs bet kokį ‘vakarėlio rėžimą’ Australijoje. Tačiau aplinkybės, susijusios su jo ratu kvalifikacijoje, konkurentus paliko nepatenkintus, o „Red Bull“ įsitikinę, kad buvo panaudotas specialus variklio rėžimas.
Dabar Helmutas Marko ir Christianas Horneris paprašė Formulės 1 lenktynininkų kvalifikacijoje ir lenktynėse naudoti vieną ir tą patį variklio rėžimą.
„Jie susinervino, nes Valtteri Bottas sudaužė bolidą, todėl jie įjungė visą variklio galią Lewisui. Mes tai vadiname vakarėlio rėžimu“, – sakė H. Marko.
„Įprastai jiems to nereikia, todėl dabar jie pilnai tuo pasinaudojo. Akivaizdu, kad jie su mumis visais žaidžia.“
„Iš pradžių viskas sukosi apie tai, kas labiausiai skundžiasi ir visi sakė, kad „Red Bull“ tai daro daugiausiai. Laimei, po kvalifikacijos atsibudo kiti ir dabar turime labai didelę diskusiją.“
„Yra labai daug paprastų būdų tai išspręsti ir padaryti situaciją labiau lygią visiems. Galima lenktyniauti tik su tuo rėžimu, kuriuo užbaigei kvalifikaciją. Tai būtų geras sprendimas.“
„Jie galėtų šį sprendimą įgyvendinti kitose lenktynėse, todėl mes nustotume nerimauti, kad tai vėl pasikartos artimiausiame etape.“
Christianas Horneris pritaria, kad fiksuoti rėžimai po kvalifikacijos būtų geras sprendimas ir išlaikytų aukštą konkurencingumo lygį viso savaitgalio metu.
„Galima sakyti, kad tu naudosi tik viena variklio nustatymą viso savaitgalio metu. Būtų velniškai geras vakarėlis – mes labai mėgstame tokius vakarėlius!“, – kalbėjo C. Horneris.
„Jūs visi tai galite pamatyti. Pirmoje ir antroje kvalifikacijos dalyse, jie visiškai nerizikuoja, ir tada įpučia vėjo trečioje dalyje. Tiesą sakant skirtumas tarp šių kvalifikacijos dalių yra labai ryškus ir tai nėra labai stipriai paveikiama dėl padengiamos gumos ant trasos.“
„Suprantame, kad Maxas padarė nedidelę klaidą, potencialiai mes turėjome būti atsilikę apie pusę sekundės, maždaug tokia delta yra tarp rėžimų.“
„Tai yra kažkas, ką mums reikia apsvarstyti, jog išvažiavus į trasą įsigaliotų variklių rėžimo taisyklės kvalifikacijai ir lenktynėms.“
„Tačiau tai FIA reikalas, jie turi išspręsti šią problemą.“