Visų komandų vadovai nusiuntė bendrą laišką F1 vadovybei

3
@McLaren

[media-credit id=4 align=”aligncenter” width=”425″][/media-credit]

Šiandien visų Formulės 1 dalyvaujančių komandų vadovai nusiuntė bendrą laišką, reikalaudami gražinti pernai metais naudotą kvalifikacijos formatą.

Reklama

Visos 11 komandų susivienijo ir įvardijo, kaip reikalavimą, kad būtų gražintas 2015 metų kvalifikacijos formaas. Komandos teigia sunerimę, kad naujasis formatas gadina F 1 įvaizdį, tad reikalauja gražinti senąjį, visiem priimtiną formatą.

Laiškas buvo išsiųstas FIA prezidentui Jean’ui Todt’ui, Bernie’iui Ecclestone’ui ir komercinių teisių savininkams CVC grupei.

Tai patvirtinimas, kad Bahreine siūlytas dar vienas formatas, kai būtų sumuojami dviejų greičiausių ratų laikai, ir išvedamas vidurkis yra nepriimtinas, ir komandos atsisako jį patvirtinti. Šis klausimas jau tapo politinių žaidimų pagrindiniu elementu, mat Todt’as ir Ecclestone’as jau seniau pareiškė, kad prie ankstesniojo formato nebus grįžtama, taip pat jie mano, kad Formulėje 1 dabar per daug demokratijos. Jų teigimu, jei jau komandos nubalsavo už naująją sistemą, tai dabar reikia su ja ir gyventi, ir arba keisti į kažką dar naujesnio arba likti su tuo kas išsirinkta, grįžti, jų manymu, tiesiog negalima.

Visas F 1 pasaulis su nekantrumu laukia, koks bus atsakymas iš Formulės 1 vadovybės, ar jis bus panašaus pobūdžio, kaip ir į anksčiau parašytą lenktynininkų laišką, ar į komandas žiūrima šiek tiek rimčiau. Komandos kaip tvirtą užnugarį įvardina fanus, kurie visais įmanomais būdais reiškia nepasitenkinimą naujuoju formatu.

Dviejų greitų ratų iveikimo ir po to vidurkio išvedimo kvalifikacijos formatas buvo naudojamas jau ir seniau, 2005 metais, kai šeštadienį buvo įveikiamas ratas su minimaliu kuro kiekiu, o sekmadienį su lenktyniniu kuro svoriu, ir išvedamas vidurkis sudėliodavo visus į starto rikiuotę, tai buvo labai trumpai naudojamas formatas, vos 6 savaitgalius.

Sprendžiant iš dabar susidariusios situacijos, dabar galiojantis formatas liks ir sekančio etapo metu, Kinijoje, nebent kažkuri pusė kardinaliai pakeistų savo apsisprendimą. Taip pat vis dar yra planas daryti hibridinę kvalifikaciją, kai pirmos dvi dalys būtų pagal naująjį formatą, ir paskutinė, trečioji, pagal pernai metų, tačiau prieš šį modelį jau anksčiau pasisakė Red Bull Racing komandos vadovas Christian’as Horner’is.

Reklama

3 Komentarai (-ų)

  1. o ka daugiau veikt, laukt ir skaityt 😀 siaip tai sitas jegu apsitumdymas labai jau ir sky transliacijose eskaluojamas, atseit visi labai jau nepatenkinti berniu ir nori ji jau pakeisti su todtu, todel prieme knockouta ir db pirstais bado i tai, kad va va seneli tu pasiulei, zek koks sudas, tu kaltas. o vat seneliai po tokiu baikiu ir kalba, kad saudyt protestuotojus 😀

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia