Trečiąją bandymų dieną Barselonoje greičiausias Valtteri Bottas

3

Trečiąją pirmų bandymų dieną Barselonoje geriausią tempą pademonstravo „Mercedes” komandos pilotas Valtteri Bottas.

Šios dienos bandymuose dalyvavo daugiau pilotų nei įprastai. „Mercedes” komanda vienos bandymų dienos metu panaudoja abu savo pilotus, tokiu pavydžiu dirbo „Renault” ir „Toro Rosso” ekipos, todėl šios dienos bandymuose dalyvavo trylika lenktynininkų.

Reklama

Dienos pradžioje tempą diktavo Valtteri Bottas, kuris iki pietų buvo užfiksavęs geriausią iki šiol matytą laiką – 1:19:705, tai yra trimis sekundėmis geresnis laikas nei 2016 metų bandymuose, tačiau suomis naudojo ultra minkštąsias „Pirelli” padangas.

Antrasis „Mercedes” pilotas Lewisas Hamiltonas, perėmęs bolido vairą iš suomio, pravažiavo kelis instaliacinius lapus ir pradėjo lenktynių simuliaciją, kurią vakar po pietų vykdė ir Valtteri Bottas.

Jolyonas Palmeris su „Renault” bolidu buvo sukėlęs nedidelį incidentą dėl kurio trasoje buvo paskelbta raudonos vėliavos stadija. Britas trečiame posūkyje nesuvaldė bolido ir išlėkęs už trasos ribų užstrigo žvyre.

Šiandien lenktynių trasoje apsilankė netikėtas svečias – 2016 metų Formulės 1 pasaulio čempionas Nico Rosbergas.


Sebastianas Vettelis pirmoje dienos pusėje nuolat gerino rato įveikimo laikus bei su Valtteri Bottu konkuravo dėl greičiausio rato, tačiau vokietis visą pusdienį važiavo tik su vidutinio kietumo padangomis, todėl pasipriešinti suomiui su ultra minkštosiomis padangomis buvo sudėtinga. Sebastianas Vettelis buvo pirmasis pilotas, kuriam pavyko pasiekti 100 ratų ribą – jis tą padarė likus dvejoms valandoms iki šios dienos bandymų pabaigos. Tačiau likus kelioms minutėms iki trečiųjų bandymų pabaigos, Sebastiano Vettelio „Ferrari” bolidas sustojo tiesiojoje ties aptarnavimo zona, nors yra nuomonių, kad italai tai padarė specialiai, tam, kad patikrintų kuro tiekimą ir kiek galima nuvažiuoti su minimaliu kuro kiekiu.

„McLaren” komandai ši diena prasidėjo kur kas geriau, nei praėjusios dvi. Fernando Alonso iš ryto ilgai nebandė fiksuoti rato įveikimo laiko, nes komanda pranešė, kad šiuo metu jie koncentruojasi į aerodinamikos testus. Kiek vėliau ispanas nuvažiavo kelis greitus ratus, kurie leido jam pakilti net į trečią vietą, tačiau vėliau buvo išstumtas į žemesnes pozicijas.

Danielis Ricciardo iš „Red Bull” šiandien galėjo pasidžiaugti puikia diena po blogai susiklosčiusios pirmosios bandymų dienos, kai sugedo jo bolidas ir australas negalėjo įveikti ilgesnės distancijos. Tačiau po pietų australą ir visą komandą vėl pradėjo kankinti problemos, šį kartą su išmetimo sistema. Bet prieš pat bandymų pabaigą dar spėjo pravažiuoti keletą ratų.

Jaunasis „Williams” pilotas Lance Strollas ir vėl sudalyvavo incidente. Pasibaigus pirmąjai bandymų daliai „Williams” pilotas negrįžo į aptarnavimo zoną, nes išlėkė iš trasos ir užstrigo žvyre. Šį kartą bolidas nebuvo stipriai apgadintas ir programa po pietų pertraukos buvo tęsiama toliau. Tačiau nesėkmės tuo neapsiribojo – po Carloso Sainzo bolido gedimo, paskelbus žalios vėliavos stadiją, Lance Strollas prarado bolido kontrolę penktajame posūkyje ir trenkėsi į atitvarus. Po įvykio, šios dienos bandymai „Williams” komandai baigėsi.

Antroje dienos pusėje nepasisekė „Toro Rosso” pilotui Carlosui Sainzui – jam teko sustoti ketvirtajame posūkyje, greičiausiai, dėl bolido gedimo.

# Pilotas Komanda Važiuoklė Laikas Skirtumas Padangos Ratų
1 V. Bottas Mercedes W08 1:19.705 U. Minkštos 75
2 S. Vettelis Ferrari SF70-H 1:19.952 +0.247 Minkštos 139
3 D. Ricciardo Red Bull RB13 1:21.153 +1.448 Minkštos 70
4 J. Palmeris Renault RS17 1:21.396 +1.691 Minkštos 51
5 N. Hulkenbergas Renault RS17 1:21.791 +2.086 Minkštos 42
6 M. Ericssonas Sauber C36 1:21.824 +2.119 S. Minkštos 126
7 L. Hamiltonas Mercedes W08 1:22.090 +2.385 Minkštos 95
8 R. Grosjeanas Haas VF-17 1:22.118 +2.413 S. Minkštos 56
9 L. Strollas Williams FW40 1:22.351 +2.646 Minkštos 98
10 F. Alonso McLaren MCL32 1:22.598 +2.893 U. Minkštos 72
11 C. Sainzas Toro Rosso STR12 1:23.540 +3.835 Vidutinės 32
12 A. Celis Force India VJM10 1:23.568 +3.863 S. Minkštos 71
13 D. Kvyatas Toro Rosso STR12 1:23.952 +4.247 Vidutinės 31
Reklama

3 Komentarai (-ų)

  1. Labai Autosporto komentatorius Gary Andersonas labai gyre Ferrarius siandien ir panasu, kad tikrai nespaudzia dugnais.

    „Watching Vettel through Turn 1-3 is definitely my ‘wow’ factor of the day. The Ferrari is just planted and, even on used tyres, it doesn’t budge one millimetre off line.”

    „Mario Andretti used to say that the ground effect Lotus 79 was painted to the ground. Well, exiting Turn 2 and into Turn 3, where I am watching, both the Mercedes and the Ferrari look like they are painted to the ground. But, to me, Ferrari has used a better undercoat. It really does look good and super consistent.”

    „I know the Mercedes has broken into the 1m19s bracket on super-softs, but watching at the fast Turn 9 right-hander the Ferrari doing 1m21s on mediums still looks the most impressive car to me. It just looks so stable and consistent.”

    „Watching this morning, the Ferrari looked planted at every corner I went to. The Mercedes when doing quick runs on new tyres also looked pretty good, but when on longer runs or on softer tyres looked a bit fidgety and was moving around a bit. The Mercedes seems to have more understeer than the Ferrari, because it seems to show more front wheel on turn in because of the extra steering lock. So it looks like Ferrari has a better front end, which bodes very well for when it runs the new tyres, because you need a good front end to get the lap time.”

    ” That’s a good lap from Vettel, given he’s on softs. The Ferrari looks like it should be capable of that kind of pace given how good its balance and grip seems to be. On softs, 1m19.9s compared to other people is very good. And looking at Hamilton, his best lap on a race run is a 1m25.0s, so that would put him at about 1m20.0s in terms of pace attacking on soft tyres. So that’s positive. If Vettel can do it right in the Ferrari, he could do a 1m19.3s on the ultra-soft. So we’re still on target to get laps under 1m19s because these runs aren’t being done on the sniff of an oily rag in terms of fuel.”

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia